ZOMERSPROETJESRIT PCT 07/07/013

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT PCT 07/07/013

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal,

Save the date ! De zomersproetjesrit gaat dit jaar door op 07 juli ! Voor diegene die er vorige jaren niet konden bijzijn, controleer eens de fotos op het forum! We zorgen ervoor dat het dit jaar een echte topper wordt! We starten in een subliem kasteel te Ronse en eindigen in onze topper van de voorbije 5 jaar nl het Hof van Nassau! Kortom sublieme rit in de mooie Vlaamse Ardennen… Dit jaar zorgen we voor zowel ‘s middags en ‘s avonds een lekker menuutje! Deze namiddag hebben Snoer, Zwarte Pijl en ikzelf alles geregeld ivm onze rit!

Hieronder het programma…

Voor onze editie 2013, hebben we terug een SUPER locatie voor u voorzien !!!

Aankomst tussen 11.30 en 12.00 u

Locatie: Kasteel ‘Villa 99’ Oswald Ponettestraat 99, 9600 Ronse

Welkomsdrankje
    Italiaans Buffet

Vertrek stipt om 13.45 u ! Aangename rit met roadbook in de mooie Vlaamse Ardennen!!!

Onderweg onze ondertussen beroemde (beruchte) cava-stop

Aankomst in het ‘Hof Van Nassau’ rond 17.30h
    Balegemstraat 2, 9620 Zottegem

Aperitief met hapjes
    Getruffeerde rundscarpaccio met geroosterde langoustine
    Sappig gebraden varkensmedaillon / verse pesto met zongedroogde tomaat / paprikacrème
    Aardbeien ijs / Italiaanse meringue / geroosterde amandel
    Koffie / waters / wijnen inbegrepen

Inschrijven kan ten laatste tot 28/06 à 64,-€ pp voor leden PCT, niet clubleden: 69,- € pp
    via mail koen@garagetack.com 0475/568005 of snoer@telenet.be op
    Rek.nr: BE52 7338 5807 9309 (inschrijving geldig na betaling)

OPGELET: MAXIMUM 40 wagens … Snel zijn is de boodschap …

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 180)
    • shit , zou er weer graag bij zijn , maar familiefeest gaat voor zegt andere helft :bounce: :what:

verleden jaar gemist dit jaar erbij, ga ons direct eens gaan inschrijven zie….

Koen vroeg me het volgende te posten…

ScreenHunter_01Mar.3123.21.jpg

Voor onze editie 2013, hebben we terug een SUPER locatie voor u voorzien !!!

Aankomst tussen 11.30 en 12.00 u

Locatie: Kasteel ‘Villa 99’ Oswald Ponettestraat 99, 9600 Ronse

Welkomsdrankje
          Italiaans Buffet

Vertrek stipt om 13.45 u ! Aangename rit met roadbook in de mooie Vlaamse Ardennen!!!

Onderweg onze ondertussen beroemde (beruchte) cava-stop

Aankomst in het ‘Hof Van Nassau’ rond 17.30h
          Balegemstraat 2, 9620 Zottegem

Aperitief met hapjes
          Getruffeerde rundscarpaccio met geroosterde langoustine
          Sappig gebraden varkensmedaillon / verse pesto met zongedroogde tomaat / paprikacrème
          Aardbeien ijs / Italiaanse meringue / geroosterde amandel
          Koffie / waters / wijnen inbegrepen

Inschrijven kan ten laatste tot 28/06 à 64,-€ pp voor leden PCT, niet clubleden: 69,- € pp
          via mail koen@garagetack.com 0475/568005 of snoer@telenet.be op
          Rek.nr: BE52 7338 5807 9309 (inschrijving geldig na betaling)

OPGELET: MAXIMUM 40 wagens … Snel zijn is de boodschap …

Genoteerd! Mooi!

Verleden jaar konden we niet mee, maar dit jaar gaan we de datum vrijhouden, t’is trouwens in mijn geboortestreek….zet er ons maar bij.

De dokters hebben me voorgeschreven om zo veel mogelijk te genieten :coolness: zodoende JP .Het beloofd een heeeeeel mooie rit te worden .Na onze mindere start en aankomst locatie vorig jaar zal het dit jaar wel in orde zijn . :happydance: We hopen op veel deelnemers zoals de vorige jaren .

Oei Sammy… en Snoer terug al aan het genieten :up:

Als ik niet op circuit zit kom ik zeker ook!

Staat in de agenda ! :driver:

Dat is minder leuk Sammy . 😥

Mooie locaties die jullie opnieuw hebben . :applaus:

Verantwoordelijkheid is een vies woord hé 🙁

😯 😯 😯
                          Om zot te komen!!! :puke:
                          DE reden waarom ik mijn T5 1,5 jaar geleden verkocht heb: 3x tegen gereden, 3x “niets gebeurd” en weg gereden… 👿

Gelukkig bestaan er nog eerlijke mensen hé Sammy …

DSCF1839.JPG
                              vandaag op pad geweest met snoer en koencarrera4 als voorbereiding voor zomersproetjes,lekker gegeten in hof van nassau,daarna in mijn dorp nog koffie gaan drinken in taverne De Post. Daar is er een persoon bij het achteruit rijden tegen mijn auto gereden. 🙁 die vluchtmisdrijf gepleegd heeft. Gelukkig hadden mensen het gezien en zijn nummerplaat genoteerd :applaus: . Die zijn het dan in de taverne tegen mij komen zeggen. Wij hebben dan de politie opgebeld en de nodige verklaring afgelegd. Het waren blijkbaar wielertoeristen :coolness: die al 4 uren op cafe zaten. :what
                              voor de rest was het wel een leuke dag

DSCF1841.JPG

Alvast bedankt Luc !!! We zorgen voor het goede weer !!! :happydance: :happydance: :happydance: :happydance:

De ambiance … en niet te vergeten … de alom bekende CAVA-STOP :hail: :hail: :hail: daar zullen we ook weer voor zorgen 😉

Wij weer :driver: :driver: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 180)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.