ZOMERSPROETJESRIT PCT 07/07/013

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT PCT 07/07/013

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal,

Save the date ! De zomersproetjesrit gaat dit jaar door op 07 juli ! Voor diegene die er vorige jaren niet konden bijzijn, controleer eens de fotos op het forum! We zorgen ervoor dat het dit jaar een echte topper wordt! We starten in een subliem kasteel te Ronse en eindigen in onze topper van de voorbije 5 jaar nl het Hof van Nassau! Kortom sublieme rit in de mooie Vlaamse Ardennen… Dit jaar zorgen we voor zowel ‘s middags en ‘s avonds een lekker menuutje! Deze namiddag hebben Snoer, Zwarte Pijl en ikzelf alles geregeld ivm onze rit!

Hieronder het programma…

Voor onze editie 2013, hebben we terug een SUPER locatie voor u voorzien !!!

Aankomst tussen 11.30 en 12.00 u

Locatie: Kasteel ‘Villa 99’ Oswald Ponettestraat 99, 9600 Ronse

Welkomsdrankje
    Italiaans Buffet

Vertrek stipt om 13.45 u ! Aangename rit met roadbook in de mooie Vlaamse Ardennen!!!

Onderweg onze ondertussen beroemde (beruchte) cava-stop

Aankomst in het ‘Hof Van Nassau’ rond 17.30h
    Balegemstraat 2, 9620 Zottegem

Aperitief met hapjes
    Getruffeerde rundscarpaccio met geroosterde langoustine
    Sappig gebraden varkensmedaillon / verse pesto met zongedroogde tomaat / paprikacrème
    Aardbeien ijs / Italiaanse meringue / geroosterde amandel
    Koffie / waters / wijnen inbegrepen

Inschrijven kan ten laatste tot 28/06 à 64,-€ pp voor leden PCT, niet clubleden: 69,- € pp
    via mail koen@garagetack.com 0475/568005 of snoer@telenet.be op
    Rek.nr: BE52 7338 5807 9309 (inschrijving geldig na betaling)

OPGELET: MAXIMUM 40 wagens … Snel zijn is de boodschap …

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 180)
    • Is balen David! 😐 Ik hoop dat je geholpen bent en dat de stukken niet te groot gaan zijn.

Hallo allemaal, in sta op de chaussee de renaix op ongeveer 8 à 9 km. Stil in panne. Kan er iemand eens komen kijken. Ik denk dat
        Ik door de koppeling zit…. Gsm 0477/427 412 alvast bedankt david

amuseer jullie allemaal daar! Aan het weer zal het alleszins al niet liggen! have fun, drive safe, en drink er allemaal nen goeien op :drink:

Gisteren nog een 356cabrio i. Het rood gezien in centrum Rijsel.
            Ik vertrek seffens vanuit Rijsel, hebben er een weekendje weg van gemaakt…

Ready to party !!! :driver: :driver: :driver:

Ben je gisteren met de aanhanger langs het parcours geweest? :mrgreen:

De boel langzaam maar zekers is op gaan starten dan … eerst nog maar es een bakkie erin voor deze serieuze P-dag … :happydance:

We zijn er klaar voor ,gisteren nog enkele obstakels langs de weg tegen gekomen ,maar deze zijn opgelost . :happydance: Laat het zonnetje maar schijnen :coolness: De thuisblijvers zullen weer ongelijk hebben :bounce: Tot straks allemaal . :driver: :driver: :driver: :driver:

Auto staat proper gewassen en staat klaar om de beentjes te strekken…

Zal dus niet met de 356cab zijn. Deksel van oliepomp gebarsten !! :what:

Chalet Gerard in D’Hoppe

Zou misschien wel geen slechte plaats zijn …

Zou mij graag morgen langs het parcours op een terrasje posteren om te genieten van alle karretjes die speciaal voor mij opgeblonken zullen zijn.

Iemand een tip voor zo’n plek in de vlaamse ardennen?

:music: 😈 :music:

Staat al klaar voor morgen ![/quote]

NICE CEDRIC :first: :driver:

HINT: Leg hem maar open :happydance:

003.JPG

Staat al klaar voor morgen !

Tijd dat ge u een GT spel aanschaft Luc!!!!

Wauw, net gezien ‘stipt om 13.45u vertrekken’!!!, met beetje geluk kan ik om 12.45u vertrekken in Brugge en GPS heeft 1.15u reistijd aan, zal het gaspedaal al ne beetje meer mogen indrukken :driver: :driver: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 180)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.