ZOMERSPROETJESRIT VLAAMSE ARDENNEN 05 JULI 2015

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT VLAAMSE ARDENNEN 05 JULI 2015

• Maker
    Discussie
  • Beste PFB’ers,

Naar jaarlijkse gewoonte organiseer ik samen met Snoer en Sammy (zwarte pijl) de ondertussen gekende zomersproetjesrit (editie 7) in onze prachtige Vlaamse Ardennen. Omdat de locatie vorig jaar super was, hebben we besloten om nogmaals ons evenement in de Ladeuze te organiseren.

De details volgen binnenkort op het forum maar hou alvast 05/07 vrij …

Inschrijven kan vanaf 2 april …

Tot binnenkort,

Koen, Sammy, Snoer

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 202)
    • Voor diegenen die E40 nemen, komende uit de richting van BXL : rekening houden met de werken thv Erpe-Mere… je kan er al vlug een half uurtje in file staan en dan mag er nog niets gebeuren

Deepee, nu heb je de verrassing voor zondag verklapt! 😳

Naar ik uit doorgaans goed geïnformeerde bron heb vernomen, hebben Snoer, Sammy en co hun uiterste best gedaan om er een verwendag van te maken. Schijnt dat je in de Vlaamse Ardennen alles kan vinden: van verloren gelopen in de bil geknepen podiummissen tot overjaarse herbergiersters.
        :drink:

Mijn Targa is maar volgende week oldtimer dus zal het met de 997 zijn en die is ook nog nie gewassen deju! :bounce: :bounce: :bounce:

@dst +1

[hide]het is nooit te warm om een P te wassen @ baywash:

Het is in ieder geval zaterdag te warm op den oto te wassen
                Ik kom dus met ne vuile 🙂

‘t Ziet er alvast veelbelovend uit

Attachments:
                  • image-7.jpg

Kijken er naar uit…..

XXX

Gtvr, had er graag bij geweest maar zit met familiale verplichtingen 🙁
                      Geniet ervan zondag !

al tijdje ingeschreven en we zien er naar uit.
                        De weergoden lijken ons tevens goed gezind, t is nog te vroeg om zeker te zijn, maar t zou al serieus moeten draaien.
                        Wel opletten dat je de zaterdag niet te veel eet … zondag wordt er voor je gezorgd, je zult niet met honger terug naar huis rijden.

Dat is weer een grote groep. Hopelijk dit jaar geen ongelukken!
                          Tot volgende zondag!

Volgende zondag maken we er weer een toffe dag van!

We gaan de inschrijvingen morgenavond definitief afsluiten. Voor diegene die nog wensen mee te gaan, it’s now or never !!! 😉

Momenteel zijn we met 62 wagens die deelnemen aan de zomersproetjesrit! Alvast bedankt aan allen die zich hebben ingeschreven en tot volgende week zondag (hopelijk onder een stralende zon)

Mvg,

Koen

[quote=”snoer 964″ post=207085]Er zijn nog steeds plaatsen vrij voor mensen die er nog bij willen zijn ! Het zal jullie niet spijten ,dat kan ik al beloven .[/quote]

Even uppen

Er zijn nog steeds plaatsen vrij voor mensen die er nog bij willen zijn ! Het zal jullie niet spijten ,dat kan ik al beloven .

[quote=”Harley G” post=205684]Mss nog veel te vroeg maar ik ben alvast kandidaat om samen te rijden. Ik vertrek vanuit het Mechelse en rij dan over de E19 richting Brussel….
                                  Kunnnen afspreken op de parking van Peutie (E19) of in Groot-Bijgaarden of noem maar op.[/quote]

@ Harley G : als ‘t zover is, kan ik aansluiten E40 op- en afrittencomplex Affligem of carpool parking Affligem.

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 202)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.