ZOMERSPROETJESRIT VLAAMSE ARDENNEN 05 JULI 2015

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT VLAAMSE ARDENNEN 05 JULI 2015

• Maker
    Discussie
  • Beste PFB’ers,

Naar jaarlijkse gewoonte organiseer ik samen met Snoer en Sammy (zwarte pijl) de ondertussen gekende zomersproetjesrit (editie 7) in onze prachtige Vlaamse Ardennen. Omdat de locatie vorig jaar super was, hebben we besloten om nogmaals ons evenement in de Ladeuze te organiseren.

De details volgen binnenkort op het forum maar hou alvast 05/07 vrij …

Inschrijven kan vanaf 2 april …

Tot binnenkort,

Koen, Sammy, Snoer

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 202)
    • [quote=”de zwarte pijl” post=206452]je hebt de juist beslissing genomen met je duikboot man, vanavond nog eens met Snoer onze rit gaan verkennen[/quote]

Dat komt dik in orde op 5 juli ,als er nog gegadigden zijn niet te lang meer wachten want de plaatsen minderen snel . Tot dan !

je hebt de juist beslissing genomen met je duikboot man, vanavond nog eens met Snoer onze rit gaan verkennen

Bij deze zijn gele duikboot en matrozen ook ingeschreven!

Oeps mannen !!! Problemen…

Kunnen ons jammer genoeg niet vrijmaken.
              Veel plezier mannen !

Mss nog veel te vroeg maar ik ben alvast kandidaat om samen te rijden. Ik vertrek vanuit het Mechelse en rij dan over de E19 richting Brussel….
                Kunnnen afspreken op de parking van Peutie (E19) of in Groot-Bijgaarden of noem maar op.

… zopas mailtje gestuurd naar Koen… in blijde verwachting van zijn mailtje terug met rekeningnummer !

Helaas mannen, voor ons zit het ritje er van het jaar ff niet in. Weet nog niet wanneer de Elf de weg weer op gaat. Het is een gekkenhuis, vrouwen en kinderen eerst, hahaha. We wensen jullie wel een hele prettige dag en gezellig samen zijn.

Vandaag ook ingeschreven en betaald. Bedankt Koen voor de snelle reactie 🙂
                      Duimen voor goed weer !

Moest ik weten dat de wagen tegen dan in orde is, zou ik ook inschrijven.

Maar voorlopig nog geen idee dus

Bedankt!
                          Heb mij vandaag nog snel ingeschreven.
                          DiBo

Dit is nog mogelijk DiBo ,maar niet te lang wachten is de boodschap .

Beste,is het nog mogelijk om in te schrijven voor de rally op 5 juli?

ga naar Porsche uitstappen op pagina 2
                                krijg je zomer sproetjes rit

He forumbezoekers
                                  Graag hadden wij nog meegedaan aan de rally op 5 juli.
                                  Hoe en waar kunnen wij inschrijven?
                                  bedankt

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 202)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.