ZOMERSPROETJESRIT VLAAMSE ARDENNEN 05 JULI 2015

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT VLAAMSE ARDENNEN 05 JULI 2015

• Maker
    Discussie
  • Beste PFB’ers,

Naar jaarlijkse gewoonte organiseer ik samen met Snoer en Sammy (zwarte pijl) de ondertussen gekende zomersproetjesrit (editie 7) in onze prachtige Vlaamse Ardennen. Omdat de locatie vorig jaar super was, hebben we besloten om nogmaals ons evenement in de Ladeuze te organiseren.

De details volgen binnenkort op het forum maar hou alvast 05/07 vrij …

Inschrijven kan vanaf 2 april …

Tot binnenkort,

Koen, Sammy, Snoer

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 202)
    • zs054.jpg

zs072.jpg

zs167.jpg

Voor de thuis blijvers enkele beelden , en ditmaal niet op zijn kop .

zs028.jpg

zs029.jpg

zs031-2.jpg

Voor de thuis blijvers enkele beelden , en ditmaal niet op zijn kop .

zs028.jpg

zs029.jpg

zs031-2.jpg

Ik heb gisteren ernstig aan jullie gedacht mannen. Gelukkig is (zo te horen) het barre weer uitgebleven op de locatie. Ik zat zelf in Duitsland voor een stevig potje Ska met de jongens. Heb ruim 900 km met de Jeep gedaan, zonder airco de 41 graden aangetikt. Heb er bijna een waterhoofd aan over gehouden. Fijn om te horen dat de Zomersproetjes wederom een groot succes is geworden!! :drink:

Ik heb gisteren ernstig aan jullie gedacht mannen. Gelukkig is (zo te horen) het barre weer uitgebleven op de locatie. Ik zat zelf in Duitsland voor een stevig potje Ska met de jongens. Heb ruim 900 km met de Jeep gedaan, zonder airco de 41 graden aangetikt. Heb er bijna een waterhoofd aan over gehouden. Fijn om te horen dat de Zomersproetjes wederom een groot succes is geworden!! :drink:

Goede organisatie, lekker eten, leuke mensen en toffe rit. Volgend jaar komen we zeker terug!

Attachments:
                • IMG_5351.jpg

Goede organisatie, lekker eten, leuke mensen en toffe rit. Volgend jaar komen we zeker terug!

Attachments:
                  • IMG_5351.jpg

Weeral een mooi rit
                    Zeer goede organisatie
                    Lekker eten
                    En alvast beter weer dan vorig jaar

:up: :up: :up: :up:

Weeral een mooi rit
                      Zeer goede organisatie
                      Lekker eten
                      En alvast beter weer dan vorig jaar

:up: :up: :up: :up:

[attachment:1]image.jpg[/attachment

Aan alle deelnemers nogmaals bedankt om er een leuke dag van te maken . :applaus:

image-12.jpg

Attachments:
                        • image-11.jpg

[attachment:1]image.jpg[/attachment

Aan alle deelnemers nogmaals bedankt om er een leuke dag van te maken . :applaus:

image-12.jpg

Attachments:
                          • image-11.jpg

Ik heb wat foto’s genomen tijdens de ontvangst. Maar mijn poging om ze te posten mislukte, wellicht omdat ik met 2 Macs ingelogd was (foto’s bewaar ik op de ene, surfen met de andere…). Vanavond probeer ik opnieuw.

En ja, de organisatie, de ontvangst, het kader, de rit en de gastronomie waren perfect. Heel erg bedankt!

Ik heb wat foto’s genomen tijdens de ontvangst. Maar mijn poging om ze te posten mislukte, wellicht omdat ik met 2 Macs ingelogd was (foto’s bewaar ik op de ene, surfen met de andere…). Vanavond probeer ik opnieuw.

En ja, de organisatie, de ontvangst, het kader, de rit en de gastronomie waren perfect. Heel erg bedankt!

Niet enkel en alleen de rit was prachtig, ook de ontvangst met receptie & lunch in “Ladeuze”, de Cava stop bij Carnewal & het dinner was SUPER georganiseerd en verzorgd.

Fijne mensen leren kennen.

Voor dit alles van harte BEDANKT aan iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen om van deze dag iets moois te maken ! Hopelijk tot volgend jaar !

Yves & Marijke.

Niet enkel en alleen de rit was prachtig, ook de ontvangst met receptie & lunch in “Ladeuze”, de Cava stop bij Carnewal & het dinner was SUPER georganiseerd en verzorgd.

Fijne mensen leren kennen.

Voor dit alles van harte BEDANKT aan iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen om van deze dag iets moois te maken ! Hopelijk tot volgend jaar !

Yves & Marijke.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 202)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.