ZOMERSPROETJESRIT VLAAMSE ARDENNEN 05 JULI 2015

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT VLAAMSE ARDENNEN 05 JULI 2015

• Maker
    Discussie
  • Beste PFB’ers,

Naar jaarlijkse gewoonte organiseer ik samen met Snoer en Sammy (zwarte pijl) de ondertussen gekende zomersproetjesrit (editie 7) in onze prachtige Vlaamse Ardennen. Omdat de locatie vorig jaar super was, hebben we besloten om nogmaals ons evenement in de Ladeuze te organiseren.

De details volgen binnenkort op het forum maar hou alvast 05/07 vrij …

Inschrijven kan vanaf 2 april …

Tot binnenkort,

Koen, Sammy, Snoer

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 202)
    • Gentlemen start your engines!

Het weer valt nog af te wachten maar de rest zal zeker in orde zijn !

Tot straks iedereen !

Het weer valt nog af te wachten maar de rest zal zeker in orde zijn !

Tot straks iedereen !

De organisatie start alvast met een stevig ontbijt !

De organisatie start alvast met een stevig ontbijt !

Wij zijn er ook klaar voor ! Gisteren samen met Sammy nog eens de route weest verkennen en alles is ok , op enkele details in het road boek na . Hopen dat de weergoden ons gunstig gestemd zijn en deze dag kan niet meer stuk . Aan iedereen een leuke en behouden rit gewenst en tot straks zeker !

Wij zijn er ook klaar voor ! Gisteren samen met Sammy nog eens de route weest verkennen en alles is ok , op enkele details in het road boek na . Hopen dat de weergoden ons gunstig gestemd zijn en deze dag kan niet meer stuk . Aan iedereen een leuke en behouden rit gewenst en tot straks zeker !

@ Harley G, mij mag je altijd inschrijven voor je alternatieve reisweg… via Ninove over Brakel (N8)… of nog alternatiever ? Laat gerust iets weten.

@ Harley G, mij mag je altijd inschrijven voor je alternatieve reisweg… via Ninove over Brakel (N8)… of nog alternatiever ? Laat gerust iets weten.

We zijn er klaar voor :driver: :drink:
                        Hopelijk krijgen we geen onweer op ons dak 🙁

We zijn er klaar voor :driver: :drink:
                          Hopelijk krijgen we geen onweer op ons dak 🙁

We gaan de E40 voor alle veiligheid vermijden en eel alternatieve route nemen. 🙂
                            Ik vermoed dat er wel wat dagjestoeristen richting kust zullen trekken.
                            Een oranje lanyard heb ik (nog) niet dus voor zij die mij nog niet kennen….zoek gewoon iemand met kort haar en een zuur/kwaad gezicht (kan er ook niet aan doen). CU

[quotede E34 in de richting Turnhout > Antwerpen is volledig afgesloten tussen Lille en Zoersel dit weekend vanaf vr 07/07 20u00 tem ma 06/07 05u00. ][/quote]

Ja ja zelfs Deepee weet van de warmte 😆
                              bij deze, vanaf 03/07 20u00 tem ma 06/07 05u00 :popcorn:

Ik moet ook nog mijn 993 kuisen na de Savoiecup
                                image-10.jpg

Hij is zo vuil dat hij er omgekeerd van gaat staan !

de E34 in de richting Turnhout > Antwerpen is volledig afgesloten tussen Lille en Zoersel dit weekend vanaf vr 07/07 20u00 tem ma 06/07 05u00.

E34afgesloten.png

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 202)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.