ZOMERSPROETJESRIT VLAAMSE ARDENNNEN ZONDAG 6 JULI

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT VLAAMSE ARDENNNEN ZONDAG 6 JULI

• Maker
    Discussie
  • Beste Porschevrienden,

Naar jaarlijkse gewoonte organiseer ik samen met Snoer en Sammy Zwarte Pijl op 06 juli de zomersproetjesrit. (ism PCT) Dit jaar hebben we alweer een supermooie rit in de Vlaamse Ardennen voor u in petto. :up: We vertrekken op een absolute toplocatie! Hieronder alvast een voorsmaakje van ons programma:

AANKOMST tussen 11.30u en 12 u in: FEESTZAAL LADEUZE, Ladeuze 3, 9680 Maarkedal
    ladeuze.jpg
    Ontvangst met glaasje cava en hapjes
    Verse tomaat garnaal met frietjes
    Wijn/water/koffie inbegrepen
    Vertrek om 14 uur voor de namiddagrit in de Vlaamse Ardennen langs het parcour van de Ronde van Vlaanderen :driver:
    met onderweg onze, ondertussen beroemde (beruchte), cava-tussenstop !!!

[center]Terug aankomst rond 17.30 u in de Ladeuze voor het avonddiner

Cava met hapjes
    Gebakken zonnevisfilet met witte wijnsaus
    Boterzachte pavé van kalkoen met gratinaardappelen
    Duo van chocomousse met vanilleijs
    Koffie
    Wijnen en waters inbegrepen

Prijs: 64,- € pp voor PCT-leden, 69,- € pp voor niet-leden

Inschrijven kan vanaf nu via mail naar koen@garagetack.com met vermelding van uw lidnummer PCT (indien mogelijk) en het type wagen + nummerplaat of telefonisch op 0475/568005! Na betaling ontvang je van mij een bevestiging van uw deelname. Betaling kan vanaf heden op het rek.nr BE52 7338 5807 9309. Deelname is beperkt tot 50 wagens … Hoe vlugger wij uw bevestiging ontvangen, hoe zekerder je bent van uw deelname!

Tot binnenkort,

Koen, Sammy, Snoer

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 157)
    • Is er nog plaats?

Ingeschreven en betaald tot binnenkort :driver:

tof dat je er deze keer bij bent :driver: :happydance: :coolness: :drink:

Ik wens er ook bij te zijn.

Hopelijk geraakt de mijnen in orde, dan kom ik zeker mee maar zoals het er nu uitziet… :bounce:

Ondertussen ook al ingeschreven, moeder-overste gaat ook mee :respekt: :coolness:

vind ik leuk :coolness:

jup jup ook voor ons mag je plaats reserveren Koen , voor de Koen ( ex turbo996) nu ne 964 wtl groeten .

Super ! Zal weer een leuke bedoening worden :drink:

Ik weet dat het nog vroeg is om in te schrijven maar jullie kunnen het tenminste al in de agenda plaatsen hé …

Tot op vandaag reeds al een vijftal overschrijvingen ontvangen :relaxman: :driver: :driver: :driver:

heb vorig jaar moeten passen , dit jaar zeker proberen erbij te zijn :driver: :first:

[quote=”KROKODILE” post=161819]Zou er ook graag bij zijn maar is juist begin van verlof moet moederoverste overtuigen en dan :driver: :driver:[/quote]

Is een heel mooi begin van je verlof toch :happydance:

Zou er ook graag bij zijn maar is juist begin van verlof moet moederoverste overtuigen en dan :driver: :driver:

Ik ben zeker terug van de partij ! :driver: :coolness:

We gaan er met ons team terug een fantastische dag en rit van maken met mooie panorama’s en de nodige bubbels

Niet te missen, zullen er ook zijn.

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 157)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.