ZOMERSPROETJESRIT VLAAMSE ARDENNNEN ZONDAG 6 JULI

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT VLAAMSE ARDENNNEN ZONDAG 6 JULI

• Maker
    Discussie
  • Beste Porschevrienden,

Naar jaarlijkse gewoonte organiseer ik samen met Snoer en Sammy Zwarte Pijl op 06 juli de zomersproetjesrit. (ism PCT) Dit jaar hebben we alweer een supermooie rit in de Vlaamse Ardennen voor u in petto. :up: We vertrekken op een absolute toplocatie! Hieronder alvast een voorsmaakje van ons programma:

AANKOMST tussen 11.30u en 12 u in: FEESTZAAL LADEUZE, Ladeuze 3, 9680 Maarkedal
    ladeuze.jpg
    Ontvangst met glaasje cava en hapjes
    Verse tomaat garnaal met frietjes
    Wijn/water/koffie inbegrepen
    Vertrek om 14 uur voor de namiddagrit in de Vlaamse Ardennen langs het parcour van de Ronde van Vlaanderen :driver:
    met onderweg onze, ondertussen beroemde (beruchte), cava-tussenstop !!!

[center]Terug aankomst rond 17.30 u in de Ladeuze voor het avonddiner

Cava met hapjes
    Gebakken zonnevisfilet met witte wijnsaus
    Boterzachte pavé van kalkoen met gratinaardappelen
    Duo van chocomousse met vanilleijs
    Koffie
    Wijnen en waters inbegrepen

Prijs: 64,- € pp voor PCT-leden, 69,- € pp voor niet-leden

Inschrijven kan vanaf nu via mail naar koen@garagetack.com met vermelding van uw lidnummer PCT (indien mogelijk) en het type wagen + nummerplaat of telefonisch op 0475/568005! Na betaling ontvang je van mij een bevestiging van uw deelname. Betaling kan vanaf heden op het rek.nr BE52 7338 5807 9309. Deelname is beperkt tot 50 wagens … Hoe vlugger wij uw bevestiging ontvangen, hoe zekerder je bent van uw deelname!

Tot binnenkort,

Koen, Sammy, Snoer

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 157)
    • Nee, toch niet. Kan er niet van scheiden voorlopig.

R8 weg beltar?

Die kinderstoel past moeilijk in een normale keuken ?
          😉

Hartelijk dank aan Koen en Co , t was weer prachtig!
            ‘t Allerbeste voor de pechvogels.

Wij proberen alvast een klein porschistje klaar te stomen… :driver: :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=173008]Van mij ook nog een speciale bedank aan Krokodile die helemaal uit de Savoie een grote poster van de Jubi in het correcte kleur meebracht voor mij :first:
              En vele bedankjes voor alle gebietste sigaretten 😳 :lekker:[/quote]

Graag gedaan. :drink:

[quote=”KOENCARRERA4″ post=173013]Het leuke aan het organiseren van een dergelijk rit is dat jullie natuurlijk allemaal zo dankbaar zijn :salut:

Het is net of we als één grote familie samen aan tafel zitten en babbelen over de dingen waar we het graag over hebben :driver: *porsche :driver:
                Allemaal toffe mensen samen met dezelfde passie …

Dit jaar heb ik het persoonlijk moeilijk gehad vanwege de gezondheidsproblemen met ons jongste zoontje. Graag wil ik dan ook Sammy, Nancy en de volledige Snoer-familie bedanken om sommige taken van mij over te nemen. :respect2:

Het weer was dit jaar natuurlijk niet zo super als de vorige jaren… Toch ben ik blij dat wij jullie bij droog weer konden ontvangen en toch een eerste glaasje in de zon konden drinken. :drink:

Jammer natuurlijk van het ongeval … Ik heb de bestuurder deze morgen aan de telefoon gehad en hij wist niet wat de oorzaak zou kunnen zijn… Beide personen stellen het goed en de bestuurder is deze namiddag al terug naar huis gegaan. Jammer dat ze blijkbaar hun gordel niet aan hadden, anders hadden de verwondering waarschijnlijk niet zo erg geweest! 😳

Voor de echte fanatiekelingen … Afspraak volgend jaar 05/07/15 …

Bedankt voor jullie deelname :salut: :happydance: :salut:

En … graag nog wat extra fotootjes aub …. :hail: :hail: :hail: :hail: :hail:[/quote]

Koen schrijf ons maar al in voor volgend jaar het was :up: :up: :up:
                Ook veel beterschap gewenst aan het zoontje.

20140706_111616_2014-07-07.jpg
                  Paar fotookes van de 991 “tentoonstelling”

20140706_111344.jpg

20140706_111403.jpg

20140706_111441.jpg

20140706_111451.jpg

20140706_111527.jpg

20140706_111541.jpg

Veel beterschap aan de beiden Porschisten.

Het leuke aan het organiseren van een dergelijk rit is dat jullie natuurlijk allemaal zo dankbaar zijn :salut:

Het is net of we als één grote familie samen aan tafel zitten en babbelen over de dingen waar we het graag over hebben :driver: *porsche :driver:
                      Allemaal toffe mensen samen met dezelfde passie …

Dit jaar heb ik het persoonlijk moeilijk gehad vanwege de gezondheidsproblemen met ons jongste zoontje. Graag wil ik dan ook Sammy, Nancy en de volledige Snoer-familie bedanken om sommige taken van mij over te nemen. :respect2:

Het weer was dit jaar natuurlijk niet zo super als de vorige jaren… Toch ben ik blij dat wij jullie bij droog weer konden ontvangen en toch een eerste glaasje in de zon konden drinken. :drink:

Jammer natuurlijk van het ongeval … Ik heb de bestuurder deze morgen aan de telefoon gehad en hij wist niet wat de oorzaak zou kunnen zijn… Beide personen stellen het goed en de bestuurder is deze namiddag al terug naar huis gegaan. Jammer dat ze blijkbaar hun gordel niet aan hadden, anders hadden de verwondering waarschijnlijk niet zo erg geweest! 😳

Voor de echte fanatiekelingen … Afspraak volgend jaar 05/07/15 …

Bedankt voor jullie deelname :salut: :happydance: :salut:

En … graag nog wat extra fotootjes aub …. :hail: :hail: :hail: :hail: :hail:

Van mij ook nog een speciale bedank aan Krokodile die helemaal uit de Savoie een grote poster van de Jubi in het correcte kleur meebracht voor mij :first:
                        En vele bedankjes voor alle gebietste sigaretten 😳 :lekker:

PDS

@ zwarte pijl: echt wel gek op hoeveel foto’s, ook in andere topics, jij met uwe kop op de foto staat 😆

De savoie cup, verrassing Gent, ….

:popcorn:

tof om al de leuke complimentjes te lezen, jammer dat het weer niet meezat maar al bij al was het een zeer leuke dag.

Super leuke dag , goede organisatie
                              goede locatie en lekker eten .

Volgend jaar hopelijk er terug bij te zijn .

Super organisatie !

Grtjs,
                                Fré

zs163.jpg

zs185.jpg

zs195.jpg

zs202.jpg

zs216.jpg

zs229.jpg

zs236.jpg

zs244.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 157)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.