ZOMERSPROETJESRIT VLAAMSE ARDENNNEN ZONDAG 6 JULI

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT VLAAMSE ARDENNNEN ZONDAG 6 JULI

• Maker
    Discussie
  • Beste Porschevrienden,

Naar jaarlijkse gewoonte organiseer ik samen met Snoer en Sammy Zwarte Pijl op 06 juli de zomersproetjesrit. (ism PCT) Dit jaar hebben we alweer een supermooie rit in de Vlaamse Ardennen voor u in petto. :up: We vertrekken op een absolute toplocatie! Hieronder alvast een voorsmaakje van ons programma:

AANKOMST tussen 11.30u en 12 u in: FEESTZAAL LADEUZE, Ladeuze 3, 9680 Maarkedal
    ladeuze.jpg
    Ontvangst met glaasje cava en hapjes
    Verse tomaat garnaal met frietjes
    Wijn/water/koffie inbegrepen
    Vertrek om 14 uur voor de namiddagrit in de Vlaamse Ardennen langs het parcour van de Ronde van Vlaanderen :driver:
    met onderweg onze, ondertussen beroemde (beruchte), cava-tussenstop !!!

[center]Terug aankomst rond 17.30 u in de Ladeuze voor het avonddiner

Cava met hapjes
    Gebakken zonnevisfilet met witte wijnsaus
    Boterzachte pavé van kalkoen met gratinaardappelen
    Duo van chocomousse met vanilleijs
    Koffie
    Wijnen en waters inbegrepen

Prijs: 64,- € pp voor PCT-leden, 69,- € pp voor niet-leden

Inschrijven kan vanaf nu via mail naar koen@garagetack.com met vermelding van uw lidnummer PCT (indien mogelijk) en het type wagen + nummerplaat of telefonisch op 0475/568005! Na betaling ontvang je van mij een bevestiging van uw deelname. Betaling kan vanaf heden op het rek.nr BE52 7338 5807 9309. Deelname is beperkt tot 50 wagens … Hoe vlugger wij uw bevestiging ontvangen, hoe zekerder je bent van uw deelname!

Tot binnenkort,

Koen, Sammy, Snoer

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 157)
    • Enkele beelden van de schitterende dag met regen en zon.

zs017.jpg

zs027.jpg

zs031.jpg

zs038.jpg

zs053.jpg

zs064.jpg

zs082.jpg

zs161.jpg

Toffe rit,
        eerste uurtje bleef droog :applaus: maar ik denk niet dat iemand de streeftijd van 1h30 heeft gehaald 😉 :first:

Mooie rit,lekker eten,organisatie :up:

Bedankt voor de mooie rit…bij droog weer doen we die wel opnieuw…

Aan allen bedankt voor de toffe babbel en leuk om terug wat gezichten te kleven op de nicknames :driver: :driver:

Tot binnenkort op een volgende rit

@targa84
              jammer van de 944 cabrio hoop dat het goed met ze gaat

De Porsche zou me een grote rotzorg zijn.
              Hopelijk gaat het met de mannen goed dat is belangrijker.!!

Extreem Big thumb op voor de 3 organisatoren! :first: :first:
                Mooie roadboak die we bij mooi weer nog s gaan herdoen!

Tot volgend jaar,

Wim

Zijn er gegevens bekend van de pechvogels?

Wij zouden ze graag een kaartje sturen.

We hebben zeer genoten van de rit.
                    Mooie landschappen, stukjes waar ik nog nooit geweest was.
                    Lekker eten in Ladeuze en veel lol gehad met het gezelschap.
                    Hopelijk tot volgend jaar !

Greets,
                    Rufie.

Was super leuk en heel gezellig, we hebben weer een aantal linkjes kunnen leggen tussen Nicknaam-P’tje-Reallife en weer een beetje bij geleerd over de P’tjes. Mooie, mooie wagens mannen, helaas de aansluiting al snel verloren, bij Bolletje-Pijltje 1 als ik me niet vergis… :mrgreen:

Bedankt Orga voor de goede zorgen en grappenmakerij, volgend jaar doen we weer de hele route! :think:

Bedankt voor de perfecte organisatie en de aangename dag . :up: :respect2:

Ik las dit net en hoop dat het niet te erg is? Iemand weet wat er gebeurt is?
                          Aan de auto te zien denk ik dat het mijn loodgieter is (vorig jaar hem dit event voorgesteld en dit jaar heeft ie zich terug ingeschreven.)

hey
                              net thuis was een leuke dag

bedankt voor de goede zorg organisatie

Koen, Snoer, Sammy en partners,
                                Nogmaals bedankt voor de prachtige rit!
                                Leuke en mooie baantjes, perfecte roadbook en super lekker eten, count us in for next year!

Juist thuis van een prachtige dag zeer mooie rit. :driver:
                                  Bedankt Koen Hendrik en Sammy en jullie vrouwtjes voor de organisatie het was top :up: :up: :up:
                                  De ladeuze was ook zeer goed.
                                  Aan alle deelnemers bedankt voor het fijne gezelschap. :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 157)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.