ZOMERSPROETJESRIT ZONDAG 3 JULI 2016

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT ZONDAG 3 JULI 2016

• Maker
    Discussie
  • Beste Porschevrienden :salut: ,

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren Sammy, Koen en Snoer op 03 juli de zomersproetjesrit ism PCT. Dit jaar hebben we alweer een supermooie rit in de Vlaamse Ardennen voor u. We vertrekken op dezelfde locatie als vorig jaar, een absolute topper! :applaus:

ladeuze-2.jpg

[center]
    AANKOMST tussen omstreeks 12 u in: FEESTZAAL LADEUZE, Ladeuze 3, 9680 Maarkedal

Ontvangst met glaasje crémant en hapjes

Graankipfilet “Provencale” met pommes duchesses.

Wijn, water en koffie inbegrepen

[b]Omstreeks 14 uur vertrekken we voor een namiddagrit in de Vlaamse Ardennen langs het parcour van de Ronde van Vlaanderen met onderweg onze niet-te-missen cava-stop !!! Terug aankomst rond 17.30 u in de Ladeuze voor het avonddiner.
    [/b] :driver: :driver: :driver:

Crément met hapjes

Scampi Ladeuze

Eendenborst, bordelaise, zomergroeten

Panna Cotta met frambozencoulis en verse munt

Koffie, wijnen en waters inbegrepen

Prijs: 65,- € pp voor PCT-leden, 70,- € pp voor niet-leden

Inschrijving kan niet via het forum maar enkel als volgt:

1) Mailtje naar koen@garagetack.com met vermelding naam, voertuigtype, nummerplaat van de wagen en eventueel lidnummer PCT.
    2) Er wordt u eerstdaags een mail verstuurd met het rekeningnummer (opgelet nieuw rek.nr) om uw deelname te bevestigen
    3) Enkele dagen na ontvangst van uw overschrijving ontvangt u een mail met de bevestiging van uw deelname

Deelname is beperkt tot 50 wagens … Hoe vlugger wij uw bevestiging ontvangen, hoe zekerder je bent van uw deelname!

Tot binnenkort,

Koen (koencarrera4), Sammy (zwarte pijl), Hendrik (snoer)

[/center]

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 90)
    • DST – de spyder ????

dan wordt het drie op een rij .

tot morgen .

Morgenvroeg de knoop doorhakken

Da weer begint mij hier wreed op mijn zenuwen te werken 😐 :censored:

Ah, heb je een keuze kunnen maken met welke wagen je komt? :happy: :up:

Ik had mijne wagen gewassen, maar die is daarnet bij de warm-up terug vuil geworden

Tja, ik ga hem niet opnieuw wassen zenne :popcorn:

Tomorrow is THE day !

Ik krijg van enkele nog een mail met de vraag waar en wanneer ze morgen moeten zijn. :first: Kunnen jullie eens kijken naar de uitnodiging op pagina 1 aub… :respect2: :respect2: :respect2:

We verwachten jullie dus om 12u aan de Ladeuze, Ladeuze 3, 9680 Maarkedal !

Tot morgen allemaal :salut: :salut: :salut:

[quote=”Drip” post=237541]Veel plezier mannen, ik ben herstellende van een kleine oogschade, mag zelfs niet met de fiets rijden. Op de computer werken is ook een miserie maar ik hoop dat jullie een toffe rit hebben :up:[/quote]

Kan de zoon u niet rondrijden :driver:

We zullen voor een keer dieje met de “L” voor laten gaan :popcorn:

Zoals snoer zegt , op het laatste toch nog de roadbook moeten veranderen :bounce: die eigenlijk al af was voor zondag :coolness: , hopelijk komen we morgen niets meer tegen, de weersvoorspellingen zijn voor zondag zonnig en droog, tot dan :driver: :popcorn: :drink:

zs029.jpg

Hi Drip, deze mevrouw vraagt wanneer je je linkeroog komt ophalen… Het ligt er nog ergens tussen zegt ze… :happy:
                    image.png

Amuseer je daar tussen de heuvels!

XXX

Veel plezier mannen, ik ben herstellende van een kleine oogschade, mag zelfs niet met de fiets rijden. Op de computer werken is ook een miserie maar ik hoop dat jullie een toffe rit hebben :up:

Morgen rijden Sammy en ik nog eens de rit , en hopelijk moeten er geen aanpassingen meer gebeuren aan het prachtige road boek dat Koen gemaakt heeft . Zoals afgelopen dinsdag het geval was wegens een rommelmarkt die plaats vond op de omloop .Het zonnetje is besteld in alle geval en voor het goede humeur zorgen onze deelnemers elk jaar opnieuw .
                        Tot zondag iedereen !

I’m so sorry maar de inschrijvingen zijn afgesloten … Alles gedrukt, besteld, aantallen doorgegeven aan restaurant enz…

Het zal voor de volgende keer zijn …

Groetjes,

Koen

Je zou best mailen naar Koen denk ik (1ste post).

In mijn buurt ze ik ook soms een blauwe 981 Boxster… als mevrouw naar een fitness gaat waarvan de eigenaar Peter heet, dan is het die… 😀

Enfin, ze geven voorlopig droog weer zondag!

Hello,

Nog 1 (blauw Boxster) plaatsje beschikbaar voor 2 personen voor zondag aanstaande?

Groeten,

:up:

Inderdaad Jochen, efkes Cuba bezocht 😀

Ondertussen hebben we de inschrijvingen afgesloten! We zijn terug met een mooie bende van 65 auto’s :respect2:

De rit is volledig klaar, nu nog vlug het zonnetje reserveren.

Tot volgende zondag iedereen…

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 90)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.