ZOMERSPROETJESRIT ZONDAG 3 JULI 2016

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT ZONDAG 3 JULI 2016

• Maker
    Discussie
  • Beste Porschevrienden :salut: ,

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren Sammy, Koen en Snoer op 03 juli de zomersproetjesrit ism PCT. Dit jaar hebben we alweer een supermooie rit in de Vlaamse Ardennen voor u. We vertrekken op dezelfde locatie als vorig jaar, een absolute topper! :applaus:

ladeuze-2.jpg

[center]
    AANKOMST tussen omstreeks 12 u in: FEESTZAAL LADEUZE, Ladeuze 3, 9680 Maarkedal

Ontvangst met glaasje crémant en hapjes

Graankipfilet “Provencale” met pommes duchesses.

Wijn, water en koffie inbegrepen

[b]Omstreeks 14 uur vertrekken we voor een namiddagrit in de Vlaamse Ardennen langs het parcour van de Ronde van Vlaanderen met onderweg onze niet-te-missen cava-stop !!! Terug aankomst rond 17.30 u in de Ladeuze voor het avonddiner.
    [/b] :driver: :driver: :driver:

Crément met hapjes

Scampi Ladeuze

Eendenborst, bordelaise, zomergroeten

Panna Cotta met frambozencoulis en verse munt

Koffie, wijnen en waters inbegrepen

Prijs: 65,- € pp voor PCT-leden, 70,- € pp voor niet-leden

Inschrijving kan niet via het forum maar enkel als volgt:

1) Mailtje naar koen@garagetack.com met vermelding naam, voertuigtype, nummerplaat van de wagen en eventueel lidnummer PCT.
    2) Er wordt u eerstdaags een mail verstuurd met het rekeningnummer (opgelet nieuw rek.nr) om uw deelname te bevestigen
    3) Enkele dagen na ontvangst van uw overschrijving ontvangt u een mail met de bevestiging van uw deelname

Deelname is beperkt tot 50 wagens … Hoe vlugger wij uw bevestiging ontvangen, hoe zekerder je bent van uw deelname!

Tot binnenkort,

Koen (koencarrera4), Sammy (zwarte pijl), Hendrik (snoer)

[/center]

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)
    • … mailtje verstuurd… in blijde verwachting van het nieuw rekeningnummer om over te schrijven :driver:

Tsja, de gezelligste rit van het jaar … :up:

Misschien last-minute nog, maar dat weten we pas op de ochtend zelf. :think:

:up: :up: :up: er is nog plaats mensen !

Ondertussen ook ingeschreven en betaald :driver: :driver:

Ik ga dat hier thuis eens voorstellen. Was heel gezellig en lekker vorige keer dat we erbij waren.

De sterren hebben zich uiteindelijk wat gunstiger gepositioneerd dus bij deze heb ik mij toch kunnen inschrijven! :happydance:

Super ! :first: Nog maar 3 dagen online en de hardcore fans hebben zich al ingeschreven … Reeds 15 deelnemers hebben daarnet een mailtje van mij ontvangen met de verdere instructies ! Als het zo verder gaat, zal ‘t hier rap gedaan zijn met de inschrijvingen :respect2:
                  Prettig paasweekend iedereen … Voor diegene die maandag Porschen met Pasen meerijden … Veel plezier … Spijtig genoeg kan ikzelf niet aanwezig zijn maar Sammy en Snoer zijn van de partij !

Pol

Ook mail gestuurd. Kijken er naar uit.

Ook wij zullen er zijn is ieder jaar :up: :up: :up:
                      Mail is verstuurd. :driver: :driver:

eveneens van de partij vorige jaren TOP

Mail Verstuurd :driver: :driver: :driver:

:bounce: de 2 vorige edities vond ik echt geweldig! :up: Helaas ziet het er naar uit dat ik dit jaar ga moeten passen. :bounce: :bounce: :bounce:

snelle jongen hé 🙂

Mail verstuurd.

Voor zij die de rit nog niet kennen … Hieronder enkele sfeerbeelden van vorige edities 2011 – 2012. Recentere foto’s vind je makkelijk terug onder uitstappen – zomersproetjes :respect2:

zoo068.JPG

zoo235-2.JPG

zsp066.JPG

zsp343.JPG

zsp500.JPG

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.