ZOMERSPROETJESRIT Zondag 30 juni 2019 PCT vzw

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT Zondag 30 juni 2019 PCT vzw

• Maker
    Discussie
  • Beste Porschevrienden

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren Sammy en Hendrik ( Snoer ) op zondag 30 Juni de Zomersproetjesrit ism PCT.

Dit jaar hebben we alweer een supermooie rit in de Vlaamse Ardennen voor jullie klaar .

We vertrekken op de alom bekende locatie “Ladeuze”, een absolute topper !

Jullie worden verwacht rondt 11u30 in feestzaal Ladeuze, Ladeuze 3 ,9680 Maarkedal .
    ——————————————————————————————————————————-
    Ontvangst met Cava en hapjes , gevolgd door tomaat garnaal met sla en frietjes,

wijnen en water inbegrepen en een koffiebufet.

Ten laatste om 14u vertrekken we voor een namiddagrit in de Vlaamse Ardennen met onze niet-te-missen Cava stop.

We worden terug verwacht in Ladeuze voor het avonddiner rond 17u30 u.

Ontvangst met Cava en hapjes , gevolgd door gebakken zonvisfilet , zwarte truffel , prei en zeekraal ,

nadien dessertbord en een koffiebuffet , (wijnen en waters inbegrepen tot aan het koffiebuffet )

PRIJS :€ 75.00 PP voor PCT leden en € 80.00 PP voor niet leden .

Inschrijving kan enkel als volgt :

2° er wordt u een mail verstuurd met het rekeningnummer ( OPGELET NIEUW NR ) om uw deelname te bevestigen .

3°enkele dagen na ontvangst van uw overschrijving ontvangt u een mail met bevestiging van uw deelname .

Graag tot binnenkort , Sammy,Nancy , Hendrik en Monique

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 73)
    • Waarvoor hartelijke dank van ons allen Mart ! We doen ons best om het voor alle deelnemers zo leuk mogelijk te maken .

Niet om het een of ander, maar wij vinden de Zomersproetjes al tijden de leukste en gezelligste georganiseerde rit van het jaar!!! Suc6 weer met de organisatie 2020 Snoerke, Pijlke, en jullie lieftallige dames. Het wordt enorm gewaardeerd!!

O ja, wat leuk, de zomer is dan ook nog pril. Tsja, je weet het nooit natuurlijk. Maar ik kom met munne maat en ome Harry als ie zich op tijd aanmeldt deze keer. En we hebben bij de Zomersproetjes altijd zo’n ontzettende pret met mekaar, en de mannen, en de vrouwen van de mannen natuurlijk. Ook geen klachten over mijn rijstijl of niks, en zo gek als een deur die bijrijder van me, en ik hoef me helemaal niet echt te gedragen ofzo. Maar ik ga wel een keertje een rondje rijden met Tina hoor, mits, maar alleen als ik door de Pionnekes test kom … dat wordt nog even spannend dus ….:driver: :what: :coolness:

We gaan er terug een lap op geven , en ja er is een super mooi koppel gevormd op de zomersproetjes van vorig jaar dus Mart waarom niet hé

Hahaha, echte P’kes mannen, jullie gaan wel heel snel heeeeej!:coolness: :drink: (ik heb ze weer gevonden, de smileys: achter de editor knop Snoer)

[quote=”Yellow Submarine” post=279512]Dat van dat inclusieve méén ik dan ook echt. Sportscars Together. Meeting other people! Porsche is maar een middel om het doel te bereiken, niet andersom…[/quote]

Het zou niet het eerste koppel zijn dat daar gevormd wordt , ik kan geen emoyis plaatsen of mijn tekst is verdwenen !!!

Hahaha, leuk, ik kan de koffie al bijna ruiken! Maaruh in het algemeen, het passeren van Sollicitatie gesprekken en Ballotage commissies ben ik doorgaans niet zo sterk in, hahaha. Net zoiets als dat er borden langs de weg staan met 100 km/u, dat nodigt toch enorm uit tot overschreidingen. Als een rode lap op een stier, zeg maar!! Ik kan me heel goed voorbeeldig gedragen, behalve veelal als het moet of als het van me wordt verwacht, das nou eenmaal het rebelse jong in mij, dus dat wordt wel weer lachen denk ik, gezellig sowieso, hahaha.

Wees gerust, ik was je voor. Het is nu aan Tina: thumbs up of down. Wordt vervolgd. Mart is een super kerel, dat komt in orde! :up:

[quote=”Yellow Submarine” post=279525]

Tina is zwartharig
                      …Beide wel heel aaibaar

Ik heb je nummer doorgespeeld, ik ben benieuwd :engeltje:[/quote]

Yellow , heb je ook een foto van Mart al gemaild aan Tina, dan heb je geen verrassingen aan beide zijden , of wil je het risico lopen van een echte blind date voor derden ? 😆 zelfs honden weten graag met wie ze op date gaan 😀 😀

Neen, de hond heet Fee en is bruinharig
                        Tina is zwartharig
                        …Beide wel heel aaibaar

Ik heb je nummer doorgespeeld, ik ben benieuwd :engeltje:

Maaruh Tina klinkt wel gezellig!

Goed bezig Yellow, ik ben er nog niet erg handig in, maar I apprecilove dat!!!!

Aan die laatste wil ik graag nog wat toevoegen. Ik had me dus bedacht de laatste jaren, voorheen werkte we voor onze spullen (in theorie), maaruh, zou het niet eens hoogtijd worden en een stuk handiger zijn, om de spullen voor ons te laten werken (in praktijk)!

Toch nog even checken voor de zekerheid, hoe heet je Labradortje eigenlijk, begint toch niet met een T. zekers? (3x Smiley deze keer)

Dat van dat inclusieve méén ik dan ook echt. Sportscars Together. Meeting other people! Porsche is maar een middel om het doel te bereiken, niet andersom…

[quote=”Yellow Submarine” post=279510]Ik weet er wel ééntje… ze is zelfs kort genoeg om achterin jouw 964 te passen. Stuur me PM met je GSM en ik bezorg dat aan Tina![/quote]

Ben je misschien ook nog een dating-bureau begonnen in 2020 ? 😆

Ik weet er wel ééntje… ze is zelfs kort genoeg om achterin jouw 964 te passen. Stuur me PM met je GSM en ik bezorg dat aan Tina!

O ja Kornuiten, wie neemt er nou es 2 leuke gewillige Madammekes mee voor die vrolijke Hollanders? (Big Smiley)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 73)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.