ZOMERSPROETJESRIT Zondag 30 juni 2019 PCT vzw

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT Zondag 30 juni 2019 PCT vzw

• Maker
    Discussie

• snoer 964
    Deelnemer

Beste Porschevrienden

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren Sammy en Hendrik ( Snoer ) op zondag 30 Juni de Zomersproetjesrit ism PCT.

Dit jaar hebben we alweer een supermooie rit in de Vlaamse Ardennen voor jullie klaar .

We vertrekken op de alom bekende locatie “Ladeuze”, een absolute topper !

Jullie worden verwacht rondt 11u30 in feestzaal Ladeuze, Ladeuze 3 ,9680 Maarkedal .
      ——————————————————————————————————————————-
      Ontvangst met Cava en hapjes , gevolgd door tomaat garnaal met sla en frietjes,

wijnen en water inbegrepen en een koffiebufet.

Ten laatste om 14u vertrekken we voor een namiddagrit in de Vlaamse Ardennen met onze niet-te-missen Cava stop.

We worden terug verwacht in Ladeuze voor het avonddiner rond 17u30 u.

Ontvangst met Cava en hapjes , gevolgd door gebakken zonvisfilet , zwarte truffel , prei en zeekraal ,

nadien dessertbord en een koffiebuffet , (wijnen en waters inbegrepen tot aan het koffiebuffet )

PRIJS :€ 75.00 PP voor PCT leden en € 80.00 PP voor niet leden .

Inschrijving kan enkel als volgt :

2° er wordt u een mail verstuurd met het rekeningnummer ( OPGELET NIEUW NR ) om uw deelname te bevestigen .

3°enkele dagen na ontvangst van uw overschrijving ontvangt u een mail met bevestiging van uw deelname .

Graag tot binnenkort , Sammy,Nancy , Hendrik en Monique

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 73)
        • Hier zien ze graag wat beelden he ?

Aan alle deelnemers nogmaals een welverdiende merci vanwege het ganse organisatieteam , jullie waren super !

Helemaal super!!!

Kon er helaas niet bij zijn, maar hebben jullie de route toevallig ook in gpx of kml formaat?
                  Dat zou mij wel interesseren! Ik woon in de regio, een mooie nieuwe route is altijd meegenomen 😀

Inderdaad weer een topeditie !
                    Bedankt

Terug een supereditie !!!!
                      Thx to Nancy, Monique, Sammy en Snoer en de mensen die hieraan meegewerkt hebben.

Dit was mijn 6de editie, qua route was deze voor mij de beste van de 6.
                      Het eten was terug :up: :up: :up:

Nogmaals, nen dikken proficiat !!!

Meer moet da nie zijn !!!

Veel water ??? Zot zeker das voor de P te wassen. 😆

Aan alle deelnemers het word een heette zonnige dag dus neem jullie voorzorgen ( veel water drinken ) , En voor de daklozen vergeet jullie bolleke niet in te smeren want het zal nodig zijn !
                            Tot zo .

XXX

11u aan de Ster, dan kom ik wel tot daar maar ietsje vroeger.
                              @ Mart, volgende keer dan hé

Ik stop eerst bij de TACB C&C in Sint-Niklaas (recreatie domein de Ster)
                                Vandaar een treintje om 11 uur; wil ik wel aanpikken

Oooo Drip, ik was ff vergeten, ik heb nog een hond die ik eerst nog bij mijn moedertje moet onderbrengen ook, ofwel 10.15 uur, dat haal ik nooit en ik wil ik ook niet dat je voor de kat z’n viool op ons staat te wachten. Ander keertje dan maar, misschien wel op de terugweg.

XXX

Zondag 09:45 – 10:15 op de parking van het benzinestation na de Kennedy tunnel.
                                    Parking na de tankstellen.

Drip
                                    Mart

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 73)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.