ZOMERSPROETJESRIT Zondag 30 juni 2019 PCT vzw

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT Zondag 30 juni 2019 PCT vzw

• Maker
    Discussie

• snoer 964
    Deelnemer

Beste Porschevrienden

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren Sammy en Hendrik ( Snoer ) op zondag 30 Juni de Zomersproetjesrit ism PCT.

Dit jaar hebben we alweer een supermooie rit in de Vlaamse Ardennen voor jullie klaar .

We vertrekken op de alom bekende locatie “Ladeuze”, een absolute topper !

Jullie worden verwacht rondt 11u30 in feestzaal Ladeuze, Ladeuze 3 ,9680 Maarkedal .
      ——————————————————————————————————————————-
      Ontvangst met Cava en hapjes , gevolgd door tomaat garnaal met sla en frietjes,

wijnen en water inbegrepen en een koffiebufet.

Ten laatste om 14u vertrekken we voor een namiddagrit in de Vlaamse Ardennen met onze niet-te-missen Cava stop.

We worden terug verwacht in Ladeuze voor het avonddiner rond 17u30 u.

Ontvangst met Cava en hapjes , gevolgd door gebakken zonvisfilet , zwarte truffel , prei en zeekraal ,

nadien dessertbord en een koffiebuffet , (wijnen en waters inbegrepen tot aan het koffiebuffet )

PRIJS :€ 75.00 PP voor PCT leden en € 80.00 PP voor niet leden .

Inschrijving kan enkel als volgt :

2° er wordt u een mail verstuurd met het rekeningnummer ( OPGELET NIEUW NR ) om uw deelname te bevestigen .

3°enkele dagen na ontvangst van uw overschrijving ontvangt u een mail met bevestiging van uw deelname .

Graag tot binnenkort , Sammy,Nancy , Hendrik en Monique

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 73)
      • Als het niet al te vroeg is Drip, ik kom langs Antwerpen, jij kent de weg (flitsers), zou wel leuk zijn om een stukkie op te rijden met die lekkere targa!!

XXX

We tellen af.
          Auto – check
          Co-piloot – check
          Zin – dubbel check

Treintje van de kanten van Antwerpen??????? – not jet checked….. :engeltje:

Niet mee inzitten zoefhaus deze plaatsen zijn al direct ingenomen , volgende maal sneller zijn is de boodschap ! Gr en voor de mensen die wel deelnemen smeer jullie maar in want de zon die ik besteld heb zal van de partij zijn ! Tot dan zou ik zeggen .

[quote=”Zoefhaus” post=276639][quote=”snoer 964″ post=276638]@ zoefhaus ik heb goed nieuws voor jou er hebben gisteren 2 deelnemers afgezegd wegens omstandigheden ! Dus er is nog plaats voor 2 wagens . Indien je nog wil inschrijven kan je snel naar ons Nancy mailen zoals in de uitnodiging beschreven in het begin van deze topic en je bent er bij . Dus als er nog een kandidaat zin heeft , wie houd je tegen ( snel zijn is de boodschap ) we ontvangen jullie met open armen !
              Mvg
              Snoer964[/quote]

:up:
              Ik bekijk het en laat snel iets weten![/quote]

Het ziet ernaar uit dat wij er niet gaan kunnen bijzijn 😐
              Hopelijk bij een volgende gelegenheid!

Veel plezier alvast!

We zorgen er voor Fabian , hopelijk werkt onze thermostaat goed ! Smeer je bolleke maar al in of het heeft de zelfde kleur van je cabrio dak ! Tot zondag aan alle deelnemers .

Ge wou toch een mooi kleurtje. 😆 😆 😆

Snoer & Sammy,

graag de buitenthermostaat op 28° zetten aub 😀 😀 😀

Aan allen >>> tot zondag !!!

[quote=”snoer 964″ post=276638]@ zoefhaus ik heb goed nieuws voor jou er hebben gisteren 2 deelnemers afgezegd wegens omstandigheden ! Dus er is nog plaats voor 2 wagens . Indien je nog wil inschrijven kan je snel naar ons Nancy mailen zoals in de uitnodiging beschreven in het begin van deze topic en je bent er bij . Dus als er nog een kandidaat zin heeft , wie houd je tegen ( snel zijn is de boodschap ) we ontvangen jullie met open armen !
                      Mvg
                      Snoer964[/quote]

:up:
                      Ik bekijk het en laat snel iets weten!

@ zoefhaus ik heb goed nieuws voor jou er hebben gisteren 2 deelnemers afgezegd wegens omstandigheden ! Dus er is nog plaats voor 2 wagens . Indien je nog wil inschrijven kan je snel naar ons Nancy mailen zoals in de uitnodiging beschreven in het begin van deze topic en je bent er bij . Dus als er nog een kandidaat zin heeft , wie houd je tegen ( snel zijn is de boodschap ) we ontvangen jullie met open armen !
                        Mvg
                        Snoer964

Jammer, te laat gezien anders had ik graag eens deelgenomen om kennis te maken met andere forumleden… Mochten er afmeldingen zijn hoor ik het graag!

we verwachten jullie allen en gaan er een super toffe editie van maken, bedankt aan de ingeschrevenen

Das volle bak, de dames laten er geen gras over groeien!:mrgreen: :drink:

Beste mensen , hierbij wil ik melden dat de zomersproetjes rit volzet is voor deze editie (70 wagens )

Alle deelnemers voor onze rit wil ik daarvoor alvast danken en we gaan er samen een leuke dag van maken !

Nogmaals een dikke Merci en we zien jullie spoedig op onze rit .

Mvg
                                Snoer 964

Beste mensen de inschrijvingen lopen vlot moeten we zeggen ,

de laatste 10 deelnemers kunnen nog inschrijven en dan zitten we vol !

Dus niet meer twijfelen want we hebben ook nog de zon besteld en het ganse restaurant van Ladeuze tot onze beschikking .

Aan alle mensen die al ingeschreven hebben alvast een dikke Merci en tot binnenkort zou ik zeggen .

Mvg Snoer 964

We kijken er al naar uit…

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 73)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.