Zondag 1 juli … pro shoot – gtg

Home Forum Porsche Uitstappen Zondag 1 juli … pro shoot – gtg

• Maker
    Discussie
  • Hallo’kes,

zondag 1 juli organiseer ik een kleine “get together” op de parking van de Ikea in Ternat. (parking bovenaan) Het begint om 14u en je gaat naar huis wanneer je wil. (parking is een “oude” loskade, oogt heel knap op foto)

Inkom is uiteraard volledig gratis.

Wat is de bedoeling?
    Een samenkomst voor (exclusive) sportwagens. Om te voorkomen dat het er vol staat met getunede Golfkes, is er een 200 pk minimum. Ik zorg voor een professionele autofotograaf die voor leuke foto’s zorgt. De foto’s komen nadien op Internet te staan, dus iedereen kan ze zien.

Het is de eerste keer dat ik het doe en het is bewust kleinschalig opgezet, zonder veel reclame. Porscheforum.be is het enige forum waarop ik het aankondig, alle andere mensen heb ik persoonlijk uitgenodigd. (Het is niet enkel voor Porsche, maar in de gekozen doelgroep, rijden de meeste van mijn kennissen met Porsche).

Het lijkt mij een leuke gelegenheid voor een gezellige babbel en/of voor contacten te leggen. Bovendien zullen er geweldige foto’s van de bijeenkomst getrokken worden. Mensen die nadien nog samen iets willen eten, kunnen terecht in Dilbeek, Asse of Ternat waar een aantal heel gezellige dingen zijn. Dat is dan op eigen initiatief.

MichM3 heeft mij al beloofd aanwezig te zijn met zijn 964 RS en met de Alina Z4 ! Ik zou het leuk vinden, mochten er een aantal wagens van het forum hier komen !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 65)
    • Super knap

[quote=”S2″:vjnb4l89]Wel toffe nummerplaten:
        – Porsche met BMW plaat 🙂
        – Honda met CGT (Carrera GT) plaat 🙂 [/quote]

stond vroeger op een GMC C.TG… dus geen carrera 😉

S2

Ha de man met de Lambo is ook gearriveerd op het Porsche forum 🙂

Super wagen heb je!
          En nu met de 997 Turbo erbij heb je een prachtig wagenpark. (Lees ook een beetje op Autoforum 😉 )

Wel toffe nummerplaten:
          – Porsche met BMW plaat 🙂
          – Honda met CGT (Carrera GT) plaat 🙂

Hier zijn trouwens nog ekele foto’s van de meeting:

‘t Was de moeite waard Daggie! Vergeet niet een mailtje te sturen voor hetvolgende evenement … ik heb helaas te weinig tijd om elke dag alle topics te checken 🙁

22 juli is iig niks voor mij (Ferrari-Lambo meeting in Nederland) maar augustus spreekt me al zeker en vast aan 😉

… Of op de airshow van Sanicole 😉

Hopelijk kan ik dus de volgende keer wel meedoen (niet 22 juli dus) 🙂

Groetjes,

SidewindR.

Juli gaan we passen …

Augustus wordt iets … maar info volgt … Het zal in combinatie worden met een rondrit .. en een locatie waar iedereen wil zijn 😉

Als er echt veel vraag is, kunnen we nog een kleintje doen eind juli … zondag 22 bv., maar dan moeten er aantal mensen actief meezoeken naar goeie deelnemers, want 22 juli zijn veel mensen die ik ken op het circuit van Magny Cours …

[quote=”993S”:188fhdfl]zag er plezant uit. Wanneer de volgende ? Eind Juli ?
                          Eén keer per maand moet toch te doen zijn.
                          Zoiets als dit : http://cfexotics.com/ [/quote]

Lijkt mij ook een zeer goed idee, alleen is het hier in de wintermaanden waarschijnlijk niet zo gezellig als in FL 😆

De locatie in Ternat vond ik heel goed omdat er niet teveel pottekijkers waren en bovendien is het erg centraal gelegen.

zag er plezant uit. Wanneer de volgende ? Eind Juli ?
                            Eén keer per maand moet toch te doen zijn.
                            Zoiets als dit : http://cfexotics.com/

Mooie bolides zo te zien…

Volgende keer proberen we er ook bij te zijn…. al weet ik wel nog niet met welk karretje 😉 😉

Bedankt Daggie.
                                Foto’s zien er goed uit.
                                Op naar editie 2.

Greets,
                                Rufie.

merci Daggie…top!!! was de moeite waard en ‘t weer was gelukkig aan onze kant…

thanks voor de mooie shots 8)

…enjoy your holiday 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 65)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.