Zondag 1 juli … pro shoot – gtg

Home Forum Porsche Uitstappen Zondag 1 juli … pro shoot – gtg

• Maker
    Discussie
  • Hallo’kes,

zondag 1 juli organiseer ik een kleine “get together” op de parking van de Ikea in Ternat. (parking bovenaan) Het begint om 14u en je gaat naar huis wanneer je wil. (parking is een “oude” loskade, oogt heel knap op foto)

Inkom is uiteraard volledig gratis.

Wat is de bedoeling?
    Een samenkomst voor (exclusive) sportwagens. Om te voorkomen dat het er vol staat met getunede Golfkes, is er een 200 pk minimum. Ik zorg voor een professionele autofotograaf die voor leuke foto’s zorgt. De foto’s komen nadien op Internet te staan, dus iedereen kan ze zien.

Het is de eerste keer dat ik het doe en het is bewust kleinschalig opgezet, zonder veel reclame. Porscheforum.be is het enige forum waarop ik het aankondig, alle andere mensen heb ik persoonlijk uitgenodigd. (Het is niet enkel voor Porsche, maar in de gekozen doelgroep, rijden de meeste van mijn kennissen met Porsche).

Het lijkt mij een leuke gelegenheid voor een gezellige babbel en/of voor contacten te leggen. Bovendien zullen er geweldige foto’s van de bijeenkomst getrokken worden. Mensen die nadien nog samen iets willen eten, kunnen terecht in Dilbeek, Asse of Ternat waar een aantal heel gezellige dingen zijn. Dat is dan op eigen initiatief.

MichM3 heeft mij al beloofd aanwezig te zijn met zijn 964 RS en met de Alina Z4 ! Ik zou het leuk vinden, mochten er een aantal wagens van het forum hier komen !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 65)
    • zozo… vette machientjes zo te zien…

tof initiatief en hopelijk kan ik er de volgende keer bij zijn.

Ik heb snel-snel een gallery online gezet:

http://www.daggie.be/gallery/

Als er mensen grote foto’s willen, stuur mij PM met welke je wil, dan mail ik die met veel plezier door. (maar het kan zijn dat je moet wachten tot eind volgende week. Ik heb de foto’s niet mee op verlof)

edit: Pics & Movies: http://www.daggie.be/

ken

ja wadde 😈
          leuke samenkomst

enkele heeee leuke Porsches

en andere wagens mogen er ook zijn natuurlijk
          stef was daar ook met zijn M3 CSL zo te zien

Was heel gezellig…heel warm ook…daarna nog wat gaan drinken en de sfeer bleef er goed in. Tenslotte zijn wij nog iets gaan eten om de dag goed te eindigen (‘t was half elf ‘s avonds).

Voor herhaling vatbaar Daggie…merci voor ‘t initiatief en de uitnodiging!!! 😉

😕 Doeme, spijtig dat ik er niet bij kon zijn!

WB

Dat ziet er inderdaad uit alsof het een prachtige dag geweest is…..kon er jammer genoeg ook niet bij zijn…..heb wel wat fotookes van men broer die men boxster even geleend heeft om te trouwen, maar die zijn van een heeeeeel wat mindere kwaliteit vrees ik…. 😕

Prachtig en jammer dat ik er niet bij kon zijn 😥
                  Ook ik hoop op een volgende mogelijkheird wanneer ik niet moet werken

4 teaserkes 😉

And movie: http://www.youtube.com/watch?v=QbY5XNTRnqg

godmiljaar…zit ik hier alle dagen op het forum…en mis ik dit weer…en dan nog met een hele hoop gasten van het autowereld forum….goed stom…. zal voor ne volgende keer zijn…

Foto’s volgen van zodra de fotograaf ze mij bezorgd … Ik doe mijn uiterste best om het voor woensdag in orde te brengen, want dan vertrek ik voor een week naar het buitenland.

Ik ben momenteel een “line-up” filmpje aan het uploaden op Youtube … Ik post URL van zodra het er is…

Verdorie, echt jammer dat ik er niet kon bij zijn! Zag er echt leuk uit!
                          Volgende keer kan ik hopelijk wel, super initiatief Daggie!!!

SidewindR.

Hier ook een hele leuke namiddag gehad, prachtige wagens gezien en toffe mensen leren kennen 8)

De Lambo was toch wel dé meest opmerkelijke verschijning, iedereen heeft ten volle genoten van de muzikale noot … Echt niet normaal hoeveel db er uit die uitlaten komt 😯

Bedankt voor de uitnodiging Daggie !

ken

mmmm kben benieuwd naar de foto’s
                              was veeeeel volk zo te zien en een prachtige wagens wat ik zo kan zien in Pascal zijn foto’s

Meer moet dat niet zijn, geen gedoe, gewoon spontaan eens samenkomen op een Parking.

Voor herhaling vatbaar onder het nu al door Daggie’s ontworpen model, 200 pk’s of meer.

Yvan http://www.yvanhoe.com

Was een leuke bijeenkomst met mooie wagens , zelf ben ik ook niet zo lang gebleven met het mooie weer maar een beetje gaan rondtoeren.
                                  Jacques

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 65)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.