Zondag 1 juli … pro shoot – gtg

Home Forum Porsche Uitstappen Zondag 1 juli … pro shoot – gtg

• Maker
    Discussie
  • Hallo’kes,

zondag 1 juli organiseer ik een kleine “get together” op de parking van de Ikea in Ternat. (parking bovenaan) Het begint om 14u en je gaat naar huis wanneer je wil. (parking is een “oude” loskade, oogt heel knap op foto)

Inkom is uiteraard volledig gratis.

Wat is de bedoeling?
    Een samenkomst voor (exclusive) sportwagens. Om te voorkomen dat het er vol staat met getunede Golfkes, is er een 200 pk minimum. Ik zorg voor een professionele autofotograaf die voor leuke foto’s zorgt. De foto’s komen nadien op Internet te staan, dus iedereen kan ze zien.

Het is de eerste keer dat ik het doe en het is bewust kleinschalig opgezet, zonder veel reclame. Porscheforum.be is het enige forum waarop ik het aankondig, alle andere mensen heb ik persoonlijk uitgenodigd. (Het is niet enkel voor Porsche, maar in de gekozen doelgroep, rijden de meeste van mijn kennissen met Porsche).

Het lijkt mij een leuke gelegenheid voor een gezellige babbel en/of voor contacten te leggen. Bovendien zullen er geweldige foto’s van de bijeenkomst getrokken worden. Mensen die nadien nog samen iets willen eten, kunnen terecht in Dilbeek, Asse of Ternat waar een aantal heel gezellige dingen zijn. Dat is dan op eigen initiatief.

MichM3 heeft mij al beloofd aanwezig te zijn met zijn 964 RS en met de Alina Z4 ! Ik zou het leuk vinden, mochten er een aantal wagens van het forum hier komen !

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 65)
    • jaja het was erg tof! Ik ben helaas niet lang kunnen blijven omdat ik mijn dochter had meegebracht maar we hebben beide van de mooie bolides en het zonnetje genoten !!! 8) 8) 8)

Het was de moeite hoor ..

Veel Porsche, BMW M3’s, Audi RS6, Subaru, Lamborghini, Alpina Z4, S2000, …

Kon er helaas nie bijzijn 🙁 Benieuwd naar de fotokes 😉

Bedankt voor de optkomst mannen, ik vond het echt een gezellige namiddag!!

Er zijn veel foto’s getrokken en er is gefilmd ook, ik probeer alles nog voor woensdag online te zetten! De drink nadien was zeker ook gezellig en ik denk dat de mensen die gaan eten zijn het ook wel fijn zullen hebben.

Binnenkort foto’s!!

Ik ga niet kunnen komen, morgen andere belangrijkere dingen te doen!

Mich: alvast bedankt voor het aanbod 😉

Ik heb weliswaar geen Porsche, maar zit wel ruim boven de 200 pk, dus kom ik toch in aanmerking 😀

Ik zal waarschijnlijk ook eens langskomen, zover is het niet.

Hey S2,

heb je zin om samen op te rijden ? Is altijd leuker hé.
                  Ik hoor het wel.

Gr,
                  Rufie.

S2

Alé, ‘t is goed… lol 😆

Als het mooi weer is komen we misschien wel eens langs om naar al die schone bolides te kijken.

S2: ik denk niet dat iemand een opmerking zal maken als je met de 914 komt hoor … Ik in ieder geval niet, het is eerder een beetje zorgen dat het niet voor ‘gewone’ auto’s staat … Ik reken niet echt op common sense, vandaar de limiet .. maar jij bent zeker welkom ! Laat dat duidelijk zijn 😉

Ik denk dat ik wel langs kom (is trouwens niet ver van bij mij) en een professionele foto van mijn P-ke eventueel samen met andere wil ik zeker wel!!! 😉

S2

Als het goed weer is zou ik graag eens langs komen, maar de 914 zal nog veel moeten eten om aan 200 pk te komen 🙂

Dus het zal voor een andere keer zijn als de 200 pk limiet niet gesteld wordt, maar bvb. het aantal overblijvende exemplaren 😉

Mijn schoonzus verjaart en wij gaan daar ene drinken.

Zal dus voor de volgende zijn!

Bij een tweede sessie (als de datumpast) wil ik er ook zeker bij zijn

Nog eens in de aandacht brengen …

Nu zondag … 14u … Parking Ikea bovenaan … Ternat … 200 pk …

Ik heb al bevestiging gekregen van een aantal mensen, dus je gaat zeker niet alleen zijn. Ik verwacht niet dat het iets groots gaat zijn, maar het wordt zeker gezellig. De fotograaf heeft ook nog eens bevestigd, dus dit kan het uitgelezen moment zijn om een professionele foto van je wagen te laten trekken. Ik ga de foto’s online zetten om mijn homepage’ke: http://www.daggie.be . Mensen die nadien GROTE foto’s willen, zullen die ook kunnen krijgen!

ken

heel leuk initiatief Daggie,

spijtig genoeg kan ik ni langskome, heb andere verplichtinge 😥
                                  er komt waarschijnlijk wel een 2de ronde 😀

have fun iedereen

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 65)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.