Zondag 1 juli … pro shoot – gtg

Home Forum Porsche Uitstappen Zondag 1 juli … pro shoot – gtg

• Maker
    Discussie
  • Hallo’kes,

zondag 1 juli organiseer ik een kleine “get together” op de parking van de Ikea in Ternat. (parking bovenaan) Het begint om 14u en je gaat naar huis wanneer je wil. (parking is een “oude” loskade, oogt heel knap op foto)

Inkom is uiteraard volledig gratis.

Wat is de bedoeling?
    Een samenkomst voor (exclusive) sportwagens. Om te voorkomen dat het er vol staat met getunede Golfkes, is er een 200 pk minimum. Ik zorg voor een professionele autofotograaf die voor leuke foto’s zorgt. De foto’s komen nadien op Internet te staan, dus iedereen kan ze zien.

Het is de eerste keer dat ik het doe en het is bewust kleinschalig opgezet, zonder veel reclame. Porscheforum.be is het enige forum waarop ik het aankondig, alle andere mensen heb ik persoonlijk uitgenodigd. (Het is niet enkel voor Porsche, maar in de gekozen doelgroep, rijden de meeste van mijn kennissen met Porsche).

Het lijkt mij een leuke gelegenheid voor een gezellige babbel en/of voor contacten te leggen. Bovendien zullen er geweldige foto’s van de bijeenkomst getrokken worden. Mensen die nadien nog samen iets willen eten, kunnen terecht in Dilbeek, Asse of Ternat waar een aantal heel gezellige dingen zijn. Dat is dan op eigen initiatief.

MichM3 heeft mij al beloofd aanwezig te zijn met zijn 964 RS en met de Alina Z4 ! Ik zou het leuk vinden, mochten er een aantal wagens van het forum hier komen !

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 65)
    • [quote=”MRD-Porsche”:2vvnpyps][quote=”SimonSays”:2vvnpyps]Misschien dat ik ook eventjes kom kijken, als mijn 964 niet verkocht is tegen dan…[/quote]
      Plannen Simon ??[/quote]

Ja wil circuit-bakske opbouwen (964 Coupé / RS)

[quote=”SimonSays”:1glt9gq5]Misschien dat ik ook eventjes kom kijken, als mijn 964 niet verkocht is tegen dan…[/quote]
        Plannen Simon ??

Misschien dat ik ook eventjes kom kijken, als mijn 964 niet verkocht is tegen dan…

Komaan Wim, ik zit 30ste ook op een trouwfeest .. Het is maar vanaf 14u. Ik vind dat je er bij moet zijn, dan kan ik mijn uitlaat en mijn lichten nog eens zien 😉

WB

Men broertje trouwt 30 juni, kvrees dat ik dat niet ga halen, maar ben wel in voor een volgende keer…..:-) )

MRD…nu ken je me toch al langer als vandaag hé…als je echt wil komen dan regelen we wel iets hoor! 😉

[quote=”MichM3″:18hcck5r]Hey MRD…jij bent toch vrij dan zeker??? Geen zin om te komen? Uw “verplichtingen” zijn tegen dan toch al verleden tijd? Was het trouwens vandaag al niet?

..Vrije vogel 😉 [/quote]

1) Ik heb nog geen rijbewijs 🙁
                  2) Ik heb geen exclusieve auto met meer dan 200pk 😕
                  3) als gevolg van 1, kan ik niet in Ternat geraken.

Anders had ik graag gekomen !
                  Zal voor volgend jaar in de zomer zijn 😉

Hey MRD…jij bent toch vrij dan zeker??? Geen zin om te komen? Uw “verplichtingen” zijn tegen dan toch al verleden tijd? Was het trouwens vandaag al niet?

..Vrije vogel 😉

Pics graag!

In de toekomst meer doen Daggie, op prachtlocaties, zal volk blijven trekken !!

Ga proberen langs te komen.

Met de 964 dan want de “S” haalt de 200 pk grens net niet

[quote=”Carrera4s”:2xidt7pl]
                          M-optic, Leftlane en Turboman 😈
                          [/quote]

yes indeed! toffe mannen met goede smaak…spijtig dat jij ni kan komen trouwens

[quote=”MichM3″:6fjvu7d7]Daggie,

ik heb nog een Z3 ///M Coupé (s54 motor, vrij zeldzaam), een Audi RS6 Avant en een BMW ///M3 e36 kunnen versieren 😉 [/quote]

M-optic, Leftlane en Turboman 😈

Ik kan helaas niet op zondag; andere plannen !

993S: leg de sleutel onder de mat en dan offer ik mij wel op om de Turbo te gaan halen 😉

Rufie: Alles vanaf 200Pk is welkom 😉

Is een 968 exclusief genoeg ?
                                Heeft in ieder geval 240 pk. 😉

mij staat zo een kleinschalig informeel samenkomen ook aan , kan nu niet maar bij de volgende gelegenheid (en ik kan) kom ik zeker af.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 65)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.