Zondag 1 juli … pro shoot – gtg

Home Forum Porsche Uitstappen Zondag 1 juli … pro shoot – gtg

• Maker
    Discussie
  • Hallo’kes,

zondag 1 juli organiseer ik een kleine “get together” op de parking van de Ikea in Ternat. (parking bovenaan) Het begint om 14u en je gaat naar huis wanneer je wil. (parking is een “oude” loskade, oogt heel knap op foto)

Inkom is uiteraard volledig gratis.

Wat is de bedoeling?
    Een samenkomst voor (exclusive) sportwagens. Om te voorkomen dat het er vol staat met getunede Golfkes, is er een 200 pk minimum. Ik zorg voor een professionele autofotograaf die voor leuke foto’s zorgt. De foto’s komen nadien op Internet te staan, dus iedereen kan ze zien.

Het is de eerste keer dat ik het doe en het is bewust kleinschalig opgezet, zonder veel reclame. Porscheforum.be is het enige forum waarop ik het aankondig, alle andere mensen heb ik persoonlijk uitgenodigd. (Het is niet enkel voor Porsche, maar in de gekozen doelgroep, rijden de meeste van mijn kennissen met Porsche).

Het lijkt mij een leuke gelegenheid voor een gezellige babbel en/of voor contacten te leggen. Bovendien zullen er geweldige foto’s van de bijeenkomst getrokken worden. Mensen die nadien nog samen iets willen eten, kunnen terecht in Dilbeek, Asse of Ternat waar een aantal heel gezellige dingen zijn. Dat is dan op eigen initiatief.

MichM3 heeft mij al beloofd aanwezig te zijn met zijn 964 RS en met de Alina Z4 ! Ik zou het leuk vinden, mochten er een aantal wagens van het forum hier komen !

5 reacties aan het bekijken - 61 tot 65 (van in totaal 65)
    • 1 juli 😥

Dan moet ik mijn laatste dag werken voor het verlof 😕

[quote=”MichM3″:3kpigsdi]Daggie,

ik heb nog een Z3 ///M Coupé (s54 motor, vrij zeldzaam), een Audi RS6 Avant en een BMW ///M3 e36 kunnen versieren 😉 [/quote]

Super! Keep em coming 🙂

Daggie,

ik heb nog een Z3 ///M Coupé (s54 motor, vrij zeldzaam), een Audi RS6 Avant en een BMW ///M3 e36 kunnen versieren 😉

Bedankt voor de leuke reactie al!

Misschien een heel klein beetje toelichten. Ik kom zelf uit het tuningmilieu. Ik ben jaren (van voor ik met auto reed) elke week naar een meeting geweest in binnen-en buitenland. Ik wil dat ook absoluut blijven doen, want ik heb daar veel vrienden en kennissen. Maar als ik eerlijk ben met mezelf, is mijn interesse voor zo’n treffens, auto’s sterk afgenomen. Ik bezoek de meetings voor de mensen.

Op Amerikaanse Porscheforums worden er wekelijks zulke “gtg’s” georganiseerd waar telkens een leuk aantal wagens op afkomen. En dat moet in België ook kunnen. Niet op zulke regelmatig basis, en waarschijnlijk zullen we ook nooit 10-tal ferarri’s te zien krijgen, maar echte gepassioneerden leren kennen in een rustige, aangename omgeving. Ik hoop echt dat dat mogelijk is.

Als de interesse er is, heb ik nog leuke ideeën voor de treffens. Maar nu wil ik rustig en klein polsen of het gesmaakt wordt.

Anoniem

Daggie,
              super initiatief !!!
              Alleen…ik zit momenteel zonder…ben naarstig op zoek, maar ik vrees dat 1/7 te nipt zal zijn om al een andere te hebben (ben een heel klein beetje moeilijk 😆 ) . En een A4-ke (wel een schone) is dus blijkbaar niet welkom, ik geraak niet aan de 200pk’s 😕
              Ik kijk al uit naar de foto’s.

5 reacties aan het bekijken - 61 tot 65 (van in totaal 65)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.