Zondag 2 oktober, PUUR Park Porsche in Boxtel

Home Forum Porsche Uitstappen Zondag 2 oktober, PUUR Park Porsche in Boxtel

• Maker
    Discussie
  • Op zondag 2 oktober vindt de 2e editie van het evenement ´PUUR Park Porsche´ plaats. Dit evenement wordt georganiseerd door Classic Park Festivals, in samenwerking met PUUR Porsche Magazine.

PUUR Park Porsche is gericht op de liefhebber en/of eigenaar van luchtgekoelde Porsches!
    Op de locatie van Classic Park zal het genieten worden van vele Porsches in alle uitvoeringen, maar uiteraard allemaal luchtgekoeld.
    Uiteraard zorgen we ook voor een passende Porsche parkeerplaats voor de mensen die met een watergekoeld model komen.

Classic Park
    Koppenhoefstraat 14, Boxtel

Toegang in de voorverkoop verkrijgbaar via: https://www.ticketkantoor.nl/shop/PUUR-ParkPorsche

Meer informatie volgt!

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Ben al op driedaagse met de TACB in het gebied van de Niederrhein dus pas ik met goede kaarten :salut:

Ben al op driedaagse met de TACB in het gebied van de Niederrhein dus pas ik met goede kaarten :salut:

En ‘t is SpaItalia diezelfde dag … ooops, wrong forum … :engeltje:

En ‘t is SpaItalia diezelfde dag … ooops, wrong forum … :engeltje:

Al eens geweest, maar geen zin om zo ver te rijden dit weekend.

Nog liefhebbers die Puur Park Porsche willen ?
                De moeite ?

Is voor mij 1,5u enkel :driver:

Droog, een lekker najaarszonnetje, live muziek, fotoshoot, interessante standhouders, miniaturen….én bovenal verwachten we weer heel veel mooie Porsches!

Tot zondag in Boxtel!

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.