zondag 20 maart 2022: international Porsche Collectors Day

Home Forum Porsche Uitstappen zondag 20 maart 2022: international Porsche Collectors Day

• Maker
    Discussie
  • Aanstaande zondag 20 maart 2022: internationaal top-evenement bij Porsche Classic Center Gelderland NL.
    meer info op onze Evenementenpagina: https://porscheforum.be/jomsocial/events/viewevent/162-international-collectors-day-2022

De grootste indoor beurs voor Porsche memorabilia, met internationaal deelnemersveld uitgestald op 2000 vierkante meters, niet te missen dus.
    Zowel de OPC showroom als de Classic afdeling zijn vrij toegankelijk die dag.

Wat denken jullie van een treintje er naar toe ?
    10u00[color=#333333″> naar de tussenstop op de A50, afrit 7, op de parking van MediaMarkt (Ekkersrijt 4086, 5692 DA Son, NL)

Op de A50, aan afrit 7, op de parking van MediaMarkt (Ekkersrijt 4086, 5692 DA Son, NL) pikt het treintje uit de Kempen aan.
    Hoe meer zielen hoe meer vreugde, hopelijk kunnen we met een mooie “bende” er naar toe voor een fijne dag.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Braver dan het baasje en veel meer haren. Voor de rest zeer gelijkend.

Was idd de moeite, toffe hond trouwens!

Zoals steeds hadden de afwezigen dik ongelijk. S ochtends vertrokken met een sneeuwbui maar die kon ons niet beletten.
            Prachtige locatie, veel moois te zien op en rond het event, enkele bekenden tegen het lijf gelopen en afgerond met iets kleins culinair.
            Voor de geïinteresseerden een link naar enkele foto’s: [url=https://www.dropbox.com/sh/jsvih711gbhhk06/AAAMLPOYOgiTAJ1rgkwGJhmWa?dl=0]KLIK
             [/url]

Copy/paste het rijtje en zet je naam er onderaan bij als je mee rijdt:

Houthalen > Son > Heteren:
              1) Broer + zuff-driver
              2) Grpeter + Katleen

Kempen > Son > Heteren:
              1) Deepee

Is dus super leuk daar, de eigenaar heeft er echt een heel mooi spul neergezet met onder meer zijn eigen collectie en een aparte classics reparatie afdeling. Ik ben er enkele maanden geleden geweest, mijn laatste ritje seizoen 2021 dacht ik, helemaal top, zowel qua entourage als ontvangst. Veel plezier mannen!!!

Joepie, kijk er al naar uit om samen met mijn “klein broerke” en zijn Boxster naar Heteren te rijden om hopelijk met een grote bende een fijne dag te beleven.

Copy/paste het rijtje en zet je naam er onderaan bij als je mee rijdt:

Houthalen > Son > Heteren:
                    1) Broer + zuff-driver

Kempen > Son > Heteren:
                    1) Deepee

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.