Home › Forum › Porsche Uitstappen › zondag 28 april 2013 porsche scene live treffen
- Dit onderwerp bevat 127 reacties, 39 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 6 maanden geleden door Bart.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
De Boxster is er helemaal klaar voor :relaxman: Leve Meguiars 🙄
ook aanwezig met’78 er en samen met gette tgn 09.00 in ranst :happydance:
Het heeft bloed, zweet & tranen gekost maar ik ben zeer blij dat hij er klaar voor is :driver:
Morgen 9.00 Ranst.
net hetzelfde gedaan vandaag en kijk er ook naar uit :respect2:
9u ook present :drink:
Wij zijn klaar voor morgen! :happydance:
De P heeft zijn schuimbadje gehad vandaag… dus klaar voor mijn eerste meeting! :hail:
Tot morgen allemaal, de eerste kennismaking zal zijn in Ranst, om 09.00u
Groetjes,Gijsbeer.
Poetsen doe ik voorlopig niet meer. Rij er dagelijks in en dan kan ik aan de gang blijven. Dan maar vies. Kom toch voor de gezelligheid :drink:
Wij komen ook om 9u45 naar de gulf parking.
Nu nog de zon of al dat poetswerk is voor niets geweest :relaxman: :relaxman:Over 2 dagen?, over 3 dagen is het pas zondag hoor…
En uiteraard zijn we er bij.Belooft een mooie dag te worden. Ook qua weer. Kan ik mooi mijn nieuwe polo en kentekenplaat houders in ontvangst nemen. Fora moeten tegenwoordig al ook reclame maken 😛 En misschien het eerste exemplaar van PCL aangezien ik de trotse winnaar ben geworden van een jaar abo op het blad. (was een Facebook actie, check dat want jij kunt ook nog winnen) Heulll blij mee dus :respect2:
Wie weet tot ziens!
Is er toevallig een zone voorzien voor Porscheforum-België leden? :coolness:
Beste forummers,
over twee dagen barst het Porsche Scene Live Treffen 2013 los en we moeten zeggen: we hebben er zin in! Zelfs de weersvoorspellingen zien er goed uit (zonnig en droog), dus er is weinig dat een fantastische Porsche-dag in de weg staat!
Langs deze weg willen we ook alvast vertellen wat er in Best o.a. te zien zal zijn en welke bedrijven in ieder geval aanwezig zijn.
Zo:
– is er een Concours d’Elegance met medewerking van sponsor Turtlewax.
– presenteert Erpa een compleet gerestaureerde 911 T.
– komt Vianen Car Refinish met de eerste Rauhwelt Porsche van Europa.
– presenteert Astara een exacte blauwdruk van een 917
– komt Cargraphic met een bijzondere 991.
– heeft Van der Gugten een 924 Turbo compleet gerestaureerd en die wordt in Best voor het eerst getoond.
– komt ProWrap met een gewrapte GT3 RS en een Gemballa.
– is er SWAP meeting in de beachclub voor miniaturen, brochures etc.Standhouders/aanwezig zijn (in willekeurige volgorde):
– Meguairs
– Blankemeijer Automobielrestauratie
– Paul Geeris
– Erpa
– Schmidt Oss
– Van der Gugten
– Afic BV
– DB Sportscars
– Vianen Car Refinish
– Sven Molenaar Zandvoort
– ADPCR
– Porsche Centrum Eindhoven
– Astara
– Prowrap
– Turtlewax
– Elfer
– Motron
– Van Oers group
– Velgenhuis
– 123autopoets
– Hertog Assurantien & Maikel de Munnik Taxaties
– De Jong Assurantien
– K&N Filters
– Wolfs
– Wolbert Sportscars
– Nederlandse Porsche Club
– Autoretro
– Intrax
– EZ Electric powersteering / Hydroline
– Prestige auto / Pinnacle Sportscars
– Porscheforum
– MH automobielenVoor de volledigheid nog één keer de praktische informatie:
Terrein: Aquabest
Adres: Ekkersweijer 1, 5681 RZ BEST
Tijd: 10.00 – 17.00 uur
Toegang: GRATIS!TOT ZONDAG!!
Maat van mij gaat schijnbaar met nen 2CV op stap, ik zal met mijn 911 onderweg zijn hopend op genoeg zon. ‘t is ne zwarte met een sleutelband van het forum in fel oranje en gulf blauw
Ha, dat wil treffen, ik ga ook meerijden in de kastelentocht in Kapellen, met een maat zijn MG, die vroeg me als bijrijder te functioneren, de MG is een oker kleurige dus mocht je ons zien geef dan een seintje dan kunnen we even kennismaken hé Groetjes Danny (alias chineeske)
[quote=”SL33PY” post=128865]had al toegezegd voor de Kastelentocht in Kapellen en omstreken, maar op 1 mei in Dinslaken zijn we zeker op post![/quote]
[quote=”Jochen” post=128858]Iets voorzien voor personen West en Oost-Vlaanderen, voor Ranst?
Uur + plaats ?[/quote]
9u Q8 te Ranst :up:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.