zondag 28 april 2013 porsche scene live treffen

Home Forum Porsche Uitstappen zondag 28 april 2013 porsche scene live treffen

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 127)
    • Luc, de Q8 is voor de gasten die van Antwerpen komen, denk dat we rond 10u in Bladel zullen zijn?

[quote=”joebarreke” post=127590][quote=”bladerunner” post=127538]En nadien even stoppen aan de Nederlandse grens om deze Kempenaar op te pikken? :coolness:

Welk uur wordt er afgesproken? Misschien iets vroeger als vorig jaar zodat we op het terrein in Best allemaal samen kunnen staan?[/quote]

We zullen u niet vergeten Luc 😉
        09u00 Q8?[/quote]

9.00 u Q8 ??? Waar is dat? Ik dacht dat het eerste benzinestation over de grens een Gulf-station was. Gulf, Het Goor in Bladel

http://maps.google.be/maps?q=Gulf,+Het+Goor,+Bladel,+Nederland&hl=nl&ll=51.322955,5.221231&spn=0.006678,0.021136&sll=51.320977,5.21684&sspn=0.000841,0.002642&oq=gulf+het+goor&hq=Gulf,&hnear=Het+Goor,+Bladel,+Noord-Brabant,+Nederland&t=m&z=16&iwloc=B

Ghost bijna zelfde programma als jij enkel 28/4 laat ik schieten .
          De week ervoor op zaterdag en zondag ook nog een rit ,je weet wel die kerk en het midden he . 😉

[quote=”bladerunner” post=127538]En nadien even stoppen aan de Nederlandse grens om deze Kempenaar op te pikken? :coolness:

Welk uur wordt er afgesproken? Misschien iets vroeger als vorig jaar zodat we op het terrein in Best allemaal samen kunnen staan?[/quote]

We zullen u niet vergeten Luc 😉
            09u00 Q8?

Ik heb dit altijd als een 2de draadje over het treffen van Lander gezien op 14/4 :bounce: :bounce:
              Zal hier straks eens voorzichtig horen wat de vriendin ervan vind. Het word wel een beetje *porsche druk *luv de volgende weken.
              13/4 Essen :relaxman: :driver:
              14/4 Porsche lentemeeting :relaxman: :driver:
              28/4 Porsche scene live misschien
              1/5 Dinslaken :relaxman: :driver:

Als je weet dat de vriendin niet meegaat en ik het tussen liggende weekend moet werken 👿 Begrijp ik het als ze het niet goed vind.

Ik ga normaal gezien ook mee naar dit treffen met de 993.
                Ik kom van Brecht dus afspreken op de Q8 parking in Ranst zie ik zeker zitten.
                Eerste Porsche meeting dus zie het helemaal zitten. Ik werk normaal bijna altijd in de weekends maar nu speciaal vrij genomen voor dit.

En nadien even stoppen aan de Nederlandse grens om deze Kempenaar op te pikken? :coolness:

Welk uur wordt er afgesproken? Misschien iets vroeger als vorig jaar zodat we op het terrein in Best allemaal samen kunnen staan?

@joebarreke,kzal met de gette ook mee aansluiten,kom toch uit het antwerpese vanuit de A12 🙂

inderdaad mss beter idee, kunnen de mensen die van regio west-en oost vlaanderen zijn ook aanpikken :driver:

Ik kom daar voorbij ! Is da niet gemakkelijker om dan op de Q8 parking in Ranst af te spreken ?

[quote=”gijsbeer” post=124624]P-lovers,

is er nog een plaatsje vrij om aan te sluiten? Na een jaartje knutselen aan in- en exterieur is de P nog niet perfect, maar ik wil er mee buiten!!! Ben er een eerste keer mee naar classic salon geweest, toch wel een slordige 12 km van huis… :happydance: Zijn er mensen die vanuit Antwerpen vertrekken? Wil echt supergraag op mijn digitale vrienden ook eens een gezicht kunnen plakken… En ik van dit stelletje ongeregeld een beeld kan vormen! Zou ik dit wel doen? :think:
                          En Lydia zal wel meer dan één knuffel aankunnen zeker? 😉
                          Groetjeeees,

Gijsbeer.[/quote]

voor degene van Antwerpen, mss aan het rond punt van Wommelgem afspreken?

Wij maken er een weekendje van ,hopelijk is de zon van de partij ,dan kunnen we van uit de westhoek
                            dakloos richting Eindhoven :think:

Nog liefhebbers van uit de westhoek??
                            Laat gerust iets weten!

Mvg Mario

@Benny inderdaad vééééél te lang geleden! Kijk er wel naar uit. Eerste treffen met P… :driver:

Hier ook wel interesse voor PSL…

@Gijsbeer ik ga ook,dan kunnen we nog eens bijpraten dat is lang geleden :drink:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 127)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.