Zonder woorden…..

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Zonder woorden…..

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Wat een bende idioten ❗ ❗

9 min 19 Amerikaanse subtiliteit… 😉

Anoniem

Ik vind zoiets wel een signaal aan de constructeurs.
          Iemand die zoiets doet met zijn ‘eigen’ auto mag dat gerust van mij, zo weet gans de wereld dat er problemen zijn/waren met die auto.
          Aan de constructeurs om hier iets mee te doen.

Als iedereen die een probleem auto gekocht heeft, nieuw of 2de hands, op zo een manier alles zou publiek maken dan zou er misschien nog wel eens wat veranderen.
          Nu worden die auto steeds opnieuw verder verkocht aan een volgende eigenaar/slachtoffer.

als je dat ding beu bent, doe dan niet zoiets maar geef hem weg aan een liefhebber met meer geduld/centen/kunde/….

Was iemand die al zoveel problemen met zijn Porsche gehad had (motorische) dat hij de wagen verschonken heeft aan de lokale schietclub om deze in flarden te laten schieten .
              😥

Gekke wereld

rjf schrijft:

Doet me wat denken aan die chinees die begin dit jaar samen met vrienden zijn Ferrari te lijf ging omdat ie voortdurend in panne stond …

Was geen Ferrari maar een Lamborghini

[video]http://www.youtube.com/watch?v=OEHrNof04WA[/video]

Ik kan het bijna niet aanzien… dat doe je toch niet. 👿

PT

Dacht al zoiets,…eerste generatie 996. Toch pijnlijk om naar te kijken !

rjf

Was een ploffer. Eigenaar zo gefrustreerd dat hij hem heeft weggeschonken aan een schietclub …

Doet me wat denken aan die chinees die begin dit jaar samen met vrienden zijn Ferrari te lijf ging omdat ie voortdurend in panne stond …

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.