Zonder woorden

Home Forum Zeverhoekje Zonder woorden

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • [quote=”FirstP” post=206605]Tsja, die mannen bij Porsche zijn gewoon efkes vergeten hun spellingscontrole op te zetten. Kan iedereen eens overkomen hé ;-)[/quote]

“De garage” is niet noodzakelijk Porsche…

Ik ken er zo ene en daar staat “Kathleen” op 😉

Zo extreem verbouwd ziet er die toch niet uit !

DSC_0307-1.jpg

F

Tsja, die mannen bij Porsche zijn gewoon efkes vergeten hun spellingscontrole op te zetten. Kan iedereen eens overkomen hé 😉

Heb dit zelf voor gehad toen mijn vader en ik onze 914 aan het restaureren waren. Op de motorkap achteraan staan die letters dus ook apart in het rooster en jawel zelfde fout gemaakt en niet gezien, tot mijn schoonzus een hele tijd later (enkele maanden later) zei moet Porsche niet zo geschreven zijn. Nu in ons geval was dit vlug verholpen 🙂 en hebben er eens goed mee kunnen lachen.

In de fabriek is het fool-proof, met een volledige mal…

De poster op Che.be kan anders zelf niet spellen!

In de fabriek kan het zeker al niet misgaan.
                    Toevallig vorig weekend nog gezien hoe ze dat doen, je kan niet missen.

die lettertjes zitten echt wel stevig vast, dus durf ik opzet te verdenken … en het is nog grappig ook.
                      mocht het een US prank geweest zijn, dan waren er geen letters omgewisseld maar stond er en A helemaal achteraan

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.