Zonneklep zakt naar beneden

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Zonneklep zakt naar beneden

• Maker
    Discussie
  • De linker zonneklep van onze Boxster zakt te pas en te onpas naar beneden, ook als het dak dicht is.
    Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Als je 2de hands koop neem er dan van een GT3 club sport.
      Die zijn nog nooit naar boven geklapt geweest :happy: de rolkooi zit daarvoor in de weg.
      Dus zijn nog als nieuw :happy:

Als je een 2de hands wil aan een goede prijs bel dan
      Air Cooled Classics
      Telefoon: 047661891
      Scherpenheuvel-Zichem Zichem

Die heeft ze zeker liggen.
      Laat U niet misleiden door de naam want hij heeft steeds een 10 tal waterkokers in afbraak liggen.
      Ik heb daar al een paar keer een kleine prul gaan halen voor mijn P.

@ deepee
        Je kan waarschijnlijk gedachten lezen. :respect2:
        Dat is net wat mijn plan was: demonteren en stukje tape plakken.

heb je al geprobeerd om er één te demonteren en de pin aan de hoofdscharnier (afb nr 16) te omwikkelen met bijv wat teflon? (welke de loodgieter gebruikt om draadkoppelingen te dichten)
          het is zeker een tijdelijke oplossing maar je hebt niks te verliezen

Bij Rose Passion: 174,14 EUR.

Heb je een idee vd nieuwprijs ? Anders heb je mss een exemplaar dat binnen enkele maanden terug naar beneden zakt. Als je dan weer een 2dehands koopt ben je evenveel kwijt als een nieuwe waar je enkele jaren goed mee bent. :think:

Zonnekleppen blijken in voorraad bij FG Porsche. (tweedehands)
                Denk daar eens langs te gaan.

Heb hetzelfde probleem met de S2 en de 924….nieuwe bestellen ???? Gelukkig is dit in beide gevallen tot nu toe het enige probleempje maar kan verdomd ambetant zijn….
                  Mvg Axel

[quote=”WES-RS” post=135345]Van automatische lichten als het donker word had ik al gehoord,
                    maar automatische zonnekleppen voor als de zon begint te schijnen… :lol:[/quote]
                    Was voor de 986 een zelden genomen optie.
                    De onze heeft deze optie, maar bevalt me niet zo.
                    😉

Patrick heeft dan ook een “geile” Porsche hé :happy:

Van automatische lichten als het donker word had ik al gehoord,
                        maar automatische zonnekleppen voor als de zon begint te schijnen… 😆

nieuwe bestellen,bekent probleem bij de boxster. 😥

Alleen rijden als zon schijnt :coolness: :up:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.