Zou dat em worden? Yes en gekocht.

Home Forum Porsche Talk Zou dat em worden? Yes en gekocht.

• Maker
    Discussie

• PM

Vandaag een zeer leuke 996 cabrio tiptronic gaan bekijken. Orignele lak, goeie staat en correcte prijs. (denk ik toch)
      19.000 en 119.000 km. Nu snel een keuring laten uitvoeren. Iemand die de wagen kent toevallig?
      IMG_1046.jpg

IMG_1047.jpg

IMG_1049.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
      • ziet er bon uit .

PM

Bedankt iedereen! Hier de eerste foto’s
          IMG_3831.jpg

IMG_3832.jpg

IMG_3833.jpg

Daar ga je veel plezier aan beleven!

Proficiat!

Proficiat en veel plezier met de P

Proficiat!

Yes, now you can !!!

PM

Het is officieel! Een perfecte AKK! Ik probeer morgen enkele foto’s te posten!

Proficiat met je aankoop Philippe! Ik wens je veel leuke kilometers toe!

Als dit erop staat willen we foto’s zien: A L T I J D !

CREST.jpg

PM

Ik laat zeker iets weten! Foto’s zijn niet nodig zeker … van een waterkoker 🙂 🙂

succes
                              en hopen op goede afloop dan voor zaterdag ?

PDS

Proficiat Philippe !

Bij ons kent men een gezegde: goede afspraken maakt goede vrienden.

Nu jij hopen op en wij duimen voor een goede afloop.

PM

[quote=”PDS” post=201314]Heb je hem gekocht Philippe ?[/quote]

Voorschot is overgemaakt. Verkoop gaat door bij een blanco aankoopkeuring. Zaterdag gaan we samen naar de garage. De wagen krijgt nog een onderhoud voor 120 d km, bij een garage van mijn keuze (!) wagen en motor zal nog bekeken worden door een Porsche mecanicien. Mochten er grote gebreken aan het licht komen gaat de verkoop niet door. Alles netjes op papier! 🙂

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.