Zou dat em worden? Yes en gekocht.

Home Forum Porsche Talk Zou dat em worden? Yes en gekocht.

• Maker
    Discussie

• PM

Vandaag een zeer leuke 996 cabrio tiptronic gaan bekijken. Orignele lak, goeie staat en correcte prijs. (denk ik toch)
      19.000 en 119.000 km. Nu snel een keuring laten uitvoeren. Iemand die de wagen kent toevallig?
      IMG_1046.jpg

IMG_1047.jpg

IMG_1049.jpg

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
      • [quote=”PhilippeM” post=201310]heeft er iemand ervaring met druppelladers? Via aansteker van sigaretten of rechtstreeks? Kun je batterij ook niet gewoon afkoppelen?[/quote]

bij gebrek aan de zoekfunctie op PFB kan je ook je standaard zoekmachine/browser gebruiken en er het argument ‘porscheforum’ mee intypen … en dan krijg je bijv DIT resultaat

S2

Bij mij hangen de auto’s steeds aan een druppellader, nooit startproblemen en geen geknoei met batterijen!

Een batterij loopt ook leeg door niet te gebruiken hoor, al eens een batterij geprobeerd die enige tijd in opslag ligt?
          Plus het feit dat het “geheugen” van je auto weg is, geen radioposten meer, misschien opnieuw de radiocode ingeven, …

Als je weinig rijd is er maar 1 optie 🙂

Zelf heb ik een Optimate en een CTEK en van beiden heel tevreden. (Rechtstreeks aan de batterij met vaste connectie (dus niet met batterijklemmen) en een snelkoppeling).

PDS

Heb je hem gekocht Philippe ?

Wim

Volgens mij heb je het complete draadje over de laders gemist.
              Dus gebruik even de zoekfunctie en lees je in.

PM

heeft er iemand ervaring met druppelladers? Via aansteker van sigaretten of rechtstreeks? Kun je batterij ook niet gewoon afkoppelen?

succes
                  ziet er mooi uit en km ook niet slecht
                  en de zomer komt eraan
                  gr harry

Ik vind dit veel wagen voor weinig geld ! Ziet er wel degelijk uit.

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.