- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
30 maart 2015 om 00:51
Sinds enkele dagen is het hier thuis bespreekbaar om een Boxster (tweedehands hé) bij te kopen. De 996 is een coupé, dus niet altijd even leuk in de zomer (en mijn echtgenote rijdt er niet graag mee), de 911 targa is in restauratie en dat riskeert nog een tijdje te duren, dus in afwachting , waarom geen Boxster ? Feiten: rente staat superlaag (en einde is nog niet in zicht, Rabobank heeft met fierheid aangekondigd dat ze klaar zijn voor negatieve rente 😉 … hoewel dat in Belgie wettelijk niet mag…maar soit…binnenkort 0% dus), prijs van Boxsters (eerste serie) is superlaag voor wat je krijgt vind ik (cabrio, porsche, 6 cylinder, leuke sound, …). ‘t Is niet zozeer als investering want ik denk dat de prijzen nog ietske verder gaan zakken, eerder als “fun with benefits”. Ik denk dat de prijzen op termijn wel zullen stabiliseren (denk 5 à 7 duidend voor de 2.5 en 8 à 10 duizend voor de 3.2).
Als ik vervolgens de vergelijking maak met wat er nu met de 944 gebeurt, dan denk ik dat het beter is om een 3.2 te kopen. De 944 turbo is tegenover de gewone 944 immers ook veel meer waard nu.
Wat zijn jullie meningen hierover ? En wat zijn de eventuele ervaringen met de 3.2 ? Ik zie er te koop van rond de 15.000. Waar op letten bij die modellen ?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.