Zou jij verkopen ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Zou jij verkopen ?

• Maker
    Discussie
  • Wat zou jij doen indien je een bod krijgt op je Porsche ?
    Dat vraag ik me af…

dus ik zou er een poll aan willen vasthangen…

Noem het mijn gezonde nieuwsgierigheid 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
    • Tja, als hij geen roest heeft is dit niet slechter dan voor een andere wagen. Als je een gegalvaniseerde hebt toch. Uiteraard altijd beter dat hij droog staat, is voor elke auto zo

Je 993 zal ook wel niet buitenslapen hé

Plannen Seta ?

maar mag dan wel niet buiten slapen zeker?

[quote=”stefx911″:dtl1jvuh]Als je een gezonde hebt en hem goed verzorgd zie in niet in waarom niet.[/quote]
          Is zelfs beter dan er weinig mee rijden 🙂

Als je een gezonde hebt en hem goed verzorgd zie in niet in waarom niet.

Is zo’n 2.7 ideaal als daily driver?
              Nu let op ik doe geen 10.000km/jaar met de daily driver maar hij moet wel altijd starten ook in de winter hé…

[quote=”MichM3″:3ike0a3d]Simpel…alles heeft een prijs…een auto zeker…verkopen indie je kan verbeteren 😉 [/quote]

Dave doen man

Die 2.7 tjes kruipen toch wel echt onder je huid hé…

Bij mij mag alles weg behalve mijn 2.7’ke. die ligt me te nauw aan het hart

Voor een degelijke SC 204PK zou ik niet twijfelen. Die zijn supersterk , zeer snel en worden meer een meer verzamel auto’s. Bovendien een fijn rijmachien. Heb veel plezier beleefd aan die van mij.

pff t is nog nie zeker dak die weg doe hé, maar er is iemand die een serieus bod gedaan heeft en ik heb nog 2 andere schoon porsches op t oog…

vandaar…

Gaat het hier eigenlijk over die rode die Mcklusky onlangs heeft gekocht?

idd, ALLES is te koop…

Let enkel op dat je niet zonder P’ke valt nu je een rijdend exemplaar hebt hé Dave… want dan kom ik even mee met Koen

Zo is het maar net Mich 😉

[quote=”MichM3″:2idx5uym]Simpel…alles heeft een prijs…een auto zeker…verkopen indie je kan verbeteren 😉 [/quote]

Zo wil ik eigenlijk nog ooit ‘n 964 RS 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.