Zou jij verkopen ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Zou jij verkopen ?

• Maker
    Discussie
  • Wat zou jij doen indien je een bod krijgt op je Porsche ?
    Dat vraag ik me af…

dus ik zou er een poll aan willen vasthangen…

Noem het mijn gezonde nieuwsgierigheid 😉

10 reacties aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
    • Simpel…alles heeft een prijs…een auto zeker…verkopen indie je kan verbeteren 😉

Als ik straks een goed bod krijg, mag hij weg.
        Heb nog nooit ‘n auto gehad die ik nooit zou willen missen… Er zijn zoveel leuke auto’s die’k wel eens zou willen hebben, dat ik daar geen 2x over zal nadenken 🙂

Ik heb jaren uitgekeken naar mijn eerste Porsche zoals bijna iedereen hier. Je hebt hem en dan begin je nog meer naar andere Porsches te kijken. Waarom is geen andere of een tweede? Ik denk dat verandering wel tof kan zijn. Verkopen als je een goede prijs krijgt vind ik niet verkeerd.
          Wat je nadien met het geld doet is eigenlijk niemands zaken. Ik denk wel als je gebeten bent door het Porschevirus dat je automatisch gaat zoeken en verlangen naar een nieuw pronkstuk.
          Thor

niet moeilijk, ik wil de mijne in orgineel gelb hebben dus alleen daarvoor zou ze weggaan 😀

Maar ik ben uiteraard ook nieuwsgierig wat anderen zouden doen
              😈

Dan doen 😉

Laat ons zeggen dat er ergens een 3 liter 204 pk staat met mijne naam op…

Dat antwoord vraagt om meer uitleg 😈

In uw geval wel Dave 😆

Als het bod hoog genoeg is om daarvoor een andere/betere te kopen zeker doen.
                        Maar weer niet verkopen om dan zonder te zitten.
                        Dan kom ik persoonlijk naar Beringen omje onder je gat te schoppen 😈 😉 😆

10 reacties aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.