Zoute Grand Prix

Home Forum Porsche Uitstappen Zoute Grand Prix

• Maker
    Discussie
  • Het weekend van 10-13 oktober is het weer zover, de grote Zoute Grand Prix.
    Wie is er aanwezig? Wie gaat er meerijden?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • [quote=”Momenol” post=141393]Ik had mij ingeschreven als pers voor een perskaart als fotograaf.
      Kan jij misschien iets regelen? :respect2:[/quote]
      Als ik dat zou kunnen met plezier maar daar ga ik spijtig genoeg niet over.

Er is een persverantwoordelijke die alle aanvragen behandeld, meer dan 400 reeds. Je begrijpt dat de meeste amateurs zijn en dus geen perskaart krijgen.

Men geeft voorrang aan sponsors, zoals daar zijn de pro fotografen, media fotografen e.a.
      Op bepaalde locaties worden alleen maar deze toegelaten.

Ik kan proberen je een road list te bezorgen maar meestal krijgen we die zelf maar last minute, juist om die reden 😉

Ik had mij ingeschreven als pers voor een perskaart als fotograaf.
        Kan jij misschien iets regelen? :respect2:

Dit is reeds de vierde keer dat dit event wordt georganiseerd en dat ik meedoe.
          Knokke Centrum is dan voor de gelegenheid afgesloten.

De organisatie is in handen van Bourgoo en RACB.

Het is zowel voor Classics als GT. Klein begonnen en ondertussen uitgegroeid tot een top event in Europa. Zoals elk jaar zijn er zeer veel Porsches bij de Classics.

Er is een regelmatigheidsrally voor 160 oldtimers gebouwd tussen 1920 en 1965, start en aankomst in Knokke – Het Zoute.

Voor de eerste keer zal ook het veilinghuis Bonham’s aanwezig zijn waar enkele toppers zullen verkocht worden.
          Op de Golf zullen zeer exclusieve pre- en post-war modellen staan.

Als het weer meezit zeker een aanrader om te bezoeken. De dijk in Knokke wordt voorbehouden voor alle GT modellen dewelke per merk worden geplaatst.

Meer info op de reeds hierboven vermelde website.

Is hier zeker gekend op het forum .
            Vorig jaar met Snoer naar de start van de Gt Tour gaan kijken in Sint-Martens-Latem .
            Is de moeite waard om heel veel exclusieve wagens te zien . :lekker:

Ik dacht dat het hier wel alom bekend was 😀

http://www.zoutegrandprix.be/

Sinds mensenheugenis wordt Knokke Het Zoute geassocieerd met een verfijnde levensstijl waar ontspanning hand in hand gaat met klasse, sportiviteit en raffinement. Het weekend van 10 tot en met 13 oktober 2013 zal Het Zoute het centrum worden van ‘s werelds meest prestigieuze automerken, oud en nieuw.

Wie? Wat? Waar? Hoe? :think:

Een beetje meer info zou welkom zijn voor degene die nog nooit van “Zoute Grand Prix” gehoord hebben. 😉

Ik denk zondag 13 oktober te gaan.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.