Home › Forum › Porsche Uitstappen › Zoute Grandprix 2013
- Dit onderwerp bevat 55 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Zimmie.
-
MakerDiscussie
-
8 oktober 2013 om 19:39
Al enkele sfeerbeelden van de Zoute Grandprix dit weekend, zijn nog alles aan het opstellen maar er stonden al enkele auto’s, ten laatste donderdagavond zullen de exclusieve modellen van de verschillende merken op de podia staan. Verdere foto’s volgen :coolness: :coolness: :coolness:
-
MakerDiscussie
-
SPIJTIG VAN HET WEER IS ANDERS EEN TOF EVENT :happydance:
Naar Knokke geweest, even rondgereden, veel auto’s maar geen kat te voet.
Dan maar met de auto sight seeing gedaan en lekker gaan eten op de terugweg.
Al bij al toch een geslaagde dag. 😉Ik rij in Knokke met mijn Boxster en zoek een discrete parking! :relaxman: :respekt: :engeltje:
Khad hem ook gezien die flikkentarga, cool hè. Die van ons en ik vroegen ons ook af of het authentiek was.
@mush: tja, Porsche en specifiek de 911 spookt al sinds snottebellentijd door mijn hoofd. Zit in mijn genen denk ik, hardwired, default setting 911
Kijk eens wie ik vanmiddag heb gespot!!!!!!
Zou dit echt eentje van de belgische flieken geweest zijn?
[quote=”bccars” post=145562]
Mooiste wagen van heel het spel : Een zwarte C4S met platinum silk gloss carrera S velgen
Deze zette de puntjes op de i en verwees de F12 en FF direkt naar de achtergrond. Want zoveel mooiere wagen wegens essentiële eenvoud, elegante sportiviteit dan een in vergelijking vulgair gestylede Ferrari. De zoveelste bevestiging dat ik een 911 fan in hart en nieren ben.[/quote]Wel… I salute you!
Toen je daar schreef over die 2 Ferrero’s dacht ik “straks ga ik replyen dat zo’n Ferrari het toch niet doet voor mij”, en a split second later dacht ik “toch maar beter niet want ik zal toch wel weer tegen den enen of den anderen zijn kar rijden”, maar toen ik dan bovenstaand stukje las 8) :up:
Zo “voel” ik het ook![quote=”bccars” post=145562]
Er was nog veel andere gerief, maar voor mij de moeite van een foto nemen niet waard : Maserati Gransport/ghibli/quattroporte, Audi R8, BMW M5/M6, Mercedes, Jaguar XF/XK/F, Ferrari 458/California, Mclaren MP4-12C … I’m lazy ;-)[/quote]
Allemaal dezelfden “over the top” brol. Als ik daar foto’s van zie of hoor praten hoe fantastisch het allemaal wel niet is hoor ik alleen “bla bla bla, geen Porsche, bla bla bla”.Toch nog wat hedendaagse wagens gevonden, oef.
Voor de geïnteresseerden, met foto’s.Meest indrukwekkende auto: Mclaren P1
Enige wagens die me heel even konden verleiden mijn 911 te verloochenen: Ferrari F12 en FF
Geen foto van FF, de zilvergrijze die er stond was te saai, en de supercoole matzwarte was te snel voorbij 🙂
Mooiste wagen van heel het spel : Een zwarte C4S met platinum silk gloss carrera S velgen
Deze zette de puntjes op de i en verwees de F12 en FF direkt naar de achtergrond. Want zoveel mooiere wagen wegens essentiële eenvoud, elegante sportiviteit dan een in vergelijking vulgair gestylede Ferrari. De zoveelste bevestiging dat ik een 911 fan in hart en nieren ben.Er was nog veel andere gerief, maar voor mij de moeite van een foto nemen niet waard : Maserati Gransport/ghibli/quattroporte, Audi R8, BMW M5/M6, Mercedes, Jaguar XF/XK/F, Ferrari 458/California, Mclaren MP4-12C … I’m lazy 😉
[quote=”RubenB” post=145522]Duurste was trouwens een Ferrari voor +700.000euro zonder veilingkosten! 😮
Er is blijkbaar nog geld in de wereld! :)[/quote]
Ik vermoed dat jij het hebt over de Ferrari 250 GT SWB Spider uit 1962. Maar dat zijn wagens die via de closed auction worden verkocht. Zo waren er een stuk of 6 maar die worden niet vermeld in de cataloog.Het is inderdaad geen crisis voor iedereen als je ziet wat er verhandeld wordt.
De Knokke Grand Prix wil met hun event en deze eerste veiling een beetje richting Pebble Beach Concours d’Elegance worden van Europa. Ze zijn op goede weg als je ziet dat het publiek dat deelneemt ook internationaal is.[quote=”porsche914orange” post=145521]Ik heb het over die gele Roadster.
http://www.bonhams.com/auctions/21396/lot/10/?page_anchor=m1%3D1%26k1%3D10%26b1%3Dlist
De 126K die betaald is, is het zeker waar. De 168K zou erover zijn.[/quote]
Diegene waar ik het over heb was een mooie muisgrijze.Duurste was trouwens een Ferrari voor +700.000euro zonder veilingkosten! 😮
Er is blijkbaar nog geld in de wereld! 🙂Ik heb het over die gele Roadster.
http://www.bonhams.com/auctions/21396/lot/10/?page_anchor=m1%3D1%26k1%3D10%26b1%3Dlist
De 126K die betaald is, is het zeker waar. De 168K zou erover zijn.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.