Zoute Grandprix 2014

Home Forum Porsche Uitstappen Zoute Grandprix 2014

• Maker
    Discussie
  • Vlug eens gaan kijken daarnet :up: :up: :up:
    foto5.jpg

foto4.jpg

foto3.jpg

foto1.jpg

foto2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • gisteren op fleet tv

knap filmpje, zonde dat ik er niet bij kon zijn.
        Volgend jaar ben ik van de partij 😆

Zoals elk jaar terug een tof evenement en zondag onder een zalig zonnetje.
          Vlot parking gevonden (jaja, zelfs in Knokke!) en dan genoten op “den Dijk” van de wagens en het obligate terrasjes natuurlijk!

volgende jaar terug!

… idd mooi filmpje John… vat goed samen wat er zondag 12/10 was te beleven !

Ik heb weer heel veel skoon materiaal gemist !

PDS

Mooi filmpje John ! :applaus:

:popcorn:

Ik ben ook naar Knokke gereden, maar de wagen niet uitgeraakt. Druk druk druk. Niet normaal. 15 minuutjes rondgereden voor een plekje te zoeken. Zonder succes. Zelfs als je fout wilde parkeren had je geen plekje. Elke ‘stoep’ stond ook vol.
                    Wel een aantal mooie exemplaren gezien in de straten!

Dan maar beslist om in plaats van te gaan kijken naar de wagens, te gaan rijden. Goed geamuseerd op de expressweg met andere vertrekkende Porsches! :driver:

Ik ben toch ook blij dat ik es tot Knokke geweest ben gisteren, veel dikke bakken gezien en gehoord, genieten van het zonnetje en een wandelingske, twas in orde voor ne zondag 😀

Ben richting Knokke vertrokken. Onderweg afgebogen naar Cadzand. Had geen zin in drukte, ben wat gaan uitwaaien. Enige nadeel was dat ik de enige P op de parking was, dus automotief niks gezien 🙁

PDS

Amai !

Het was weer de moeite :happydance:

😯 , zoveel ultieme mooie wagens, bewijs dat in Belgie mensen met smaak lopen. Thx voor het delen van deze mooie foto’s. :up:

Voor wie onder andere alle deelnemende Porsches wil zien, neem hier even een kijkje:

Zoute Rally

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.