Zoute Grandprix 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Zoute Grandprix 2015

• Maker
    Discussie
  • Enkele previews van vanavond, alléé als het lukt om ze te plaatsen hé :salut: :salut: :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
    • @Rufie volgend jaar zijn we der bij samen met Dirk. Zaterdag met een Mercedes SL en Zondag met de 991 GT3 RS. :driver: :drink:

Aan dure wagens in België toch geen gebrek hé tssss 😯
        Ik ga volgend jaar toch terug.
        Meest interessant vind ik de opstelling van de concours wagens op de golf.

Jammer
            ik ben er nog niet geweest.
            Maar volgende keer ga ik toch zeker eens kijke . :popcorn:

PM

Funny; had je geen tijd zaterdag om binnen te gaan in de garage in Latem. Je dacht even rap voorbij de vitrine te rijden zonder gezien te worden…. :what: Helaas, DVDV en ikzelf stonden daar op de parking klaar om te vertekken. Je had enkel oog voor de bolides binnen 😯 of voor die mooie blonde jonge dame , die ook binnenstond. 😉

Op donderdagavond langs geweest en alles rustig kunnen bekijken .
                Mij zien ze daar niet meer terug in het weekend .
                Wat een besch.ten boel 😥 😥 .Ik was samen met een bevriend koppel ,we dachten dat we de enige Nederlands pratende mensen daar waren .
                Pds nog even zien rijden op zaterdag ! :up:
                Knokke is veel te klein om zo’n evenement te ontvangen ,het barst uit zijn voegen !

Het is hem inderdaad. Het kriebelt te hard voor iets exclusiever, denk ik 🙂

On topic: 2 jonge autogekke collega’s zijn donderdagavond naar Knokke geweest om eens rond te kijken. Toen ze bij een R8 LMS vond een vriend van hen het nodig om eens proberen de deur te openen. Tot hun grote verbazing ging die ook open en dan is hij er maar ineens gaan inzitten ook. Heb de bewijzen gezien.
                  Je moet het lef maar hebben en het geluk dat een LMS geen alarm heeft. Toch straf dat ze zo’n wagen onbewaakt achterlaten….

staat hij al terug te koop? net zien staan op Kapaza 😯

PDS

[quote=”Wout_RS” post=218627]

@ PDS: ik heb enkele keren je nieuwste aanwinst zien staan 😀 foto’tje volgt nog in je topic :lol:[/quote]

Haha ik ben benieuwd :popcorn:

+1 ik ben de oldtimer / supercar trein ook verschillende malen tegengekomen.

Mooie plaats om ze te bekijken is op het hazegras, daar liggen nog wat drempels waarna ze dan weer vol kunnen optrekken :lekker:

[hide]Mmmmm, da’s een slimme opmerking van Piwi, had ik eigenlijk niet over nagedacht. Die ga ik volgend jaar ook eens proberen toe te passen ! [/hide]

Die auto’s komen ook elders dan Knokke centrum. Zet u gewoon ergens aan de kant op het parcour, best aan een stevige vluchtheuvel en je ziet ze allemaal passeren en met plezier zullen ze hun, al dan niet gehuurde, stieren laten brullen.
                            Ik vond de combinatie van alles een top weekendje auto’s spotten.

[hide]Ik ben blij dat ik niet geweest ben. Ik heb zondag met een GT4 gereden. Geen chichi volk gezien, geen parkingproblemen gehad, of welke klachten jullie dan ook ondervonden hebben :-)[/hide]

Heb er dik spijt van dat ik niet op de Concour ben geraakt als ik die foto’s zie van Rufie!

Die 328 hommage en 2.7 RS waren de moeite waard geweest om een ticketje aan te schaffen.

@ PDS: ik heb enkele keren je nieuwste aanwinst zien staan 😀 foto’tje volgt nog in je topic 😆

Schijnt inderdaad een fenomeen te zijn dat meerdere wagens gehuurd worden om te kunnen deelnemen.
                                  Volgend jaar zou men dit willen verbieden…
                                  De vraag om deel te nemen overstijgt het aanbod.

Klopt dat de stad wat te klein is als het event nog wil groeien. Ben heel de dag op de golf gebleven. Zag het niet meer zitten om me nog te verplaatsen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.