Zoute Grandprix 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Zoute Grandprix 2015

• Maker
    Discussie
  • Enkele previews van vanavond, alléé als het lukt om ze te plaatsen hé :salut: :salut: :salut:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
  • PDS

Het was inderdaad een topweekend !!

Echt spijt dat ik niet had ingeschreven :bounce:

PM

Ik ben zondagmorgen met onze kleinste kapoen van 5 tot daar gereden. (Met de “P” natuurlijk) :driver: We waren er rond 9 u – 9u30. Net op tijd om alle wagens nog even te zien staan waarna ze 1 voor 1 vertrokken. Parking heb ik gevonden in de Lippenslaan bijna op het strand 😀 . Heel weinig volk nog en echt leuk. Het elitaire gedrag, daar kijken we over, als je weet dat er veel gehuurde dikke bakken aan de start stonden. Dan nog liever rijden in mijn eigen ‘simpele’ 996! :popcorn: Volgend jaar ga ik terug kijken !!!

Dat Knokke niet voor de frigobox-toeristen is, dat wisten we al lang.
          Gisteren ticket gekocht voor de Concours d’Elégance op de golf. Was meer dan zijn geld waard.
          Prachtige zaken gezien, allen van een ongelofelijke kwaliteit.

Als het hier niet lukt om foto’s te bekijken, ze staan op facebook..

Ik ga ook al enkele jaren en dit jaar was inderdaad erg druk. De concours d’elegance vind ik altijd zeer mooi om te zien maar gisteren was het bijna niet mogelijk om ergens te staan van waar je een goed zicht had (of je moest er een half uur op voorhand al staan).

Wat betreft parking, ik had de moeilijkheden al voorspeld en me geparkeerd in de natiënlaan, enkele 100m voor het binnenrijden van het centrum. Als je een uur moet zoeken naar parking is dat inderdaad erg frustrerend.

Verder was het inderdaad enorm de moeite qua exclusieve wagens, de ogen de kost kunnen geven 😀

Verworden tot zééér elitair gedoe, zoals nog in Knokke-Le-Zoute.

Iedere stap die je wil zetten kost … Euri.

Heeft bijna niets meer te maken met liefhebberij voor de motorische koets.

Sorry 😈 👿 😈

Ik ben zaterdagmiddag ‘rap’ eens over en weer geweest, na ter plaatse 2u rondtuffen en aanschuiven om parking te zoeken had ik al redelijk wat auto’s gezien en heb ik er de brui aan gegeven, den apero was ook geestig ipv te lopen drummen :drink:

Zondag ben ik helemaal niet meer geweest, twas zaterdag al drukker dan de zondag vorig jaar, dus met het mooie weer moet het niet te doen zijn geweest… alles draait daar in de soep, en als je dan al geluk hebt om je auto kwijt te geraken zie je nergens geen auto’s want er loopt 100.000 man rond :bounce:

Volgens mij is Knokke toch wat aan de krappe kant om zo’n evenement (dat elk jaar groter wordt) aan te kunnen dus hopelijk komen ze volgend jaar met wat logistieke oplossingen over de brug om het voor iedereen gezellig te houden.

Maar het belangrijkste: nog nooit zoveel dikke bakken samen gezien ginder, op den dijk, alle straten in Knokke stonden afgelaten vol met Porsches, Lambo, Ferrari en alles wat tropisch of snel was :happydance:

Met die Caymantaksen van tegenwoordig… een mens zou van minder in de war geraken…

image-2-3-4-5-6-7-8-9.jpg

Idd zeer veel volk! Een heel verschil bij een 5 jaar terug toen het nog niet gekend was.

Nu is het op de koppen lopen, ook niet zo plezant meer.

Vandaag een grappige discussie gehad met een man aan de gt sprint.

Zijn vriend vroeg hem wat is dat een GT4, waarop die man zei dat is een nog lichtere en meer uitgeklede versie van de GT3,…
                    Ik kon het niet aanhoren en schoot te hulp door de uitleg te geven dat de GT4 een cayman is. Waarop hij wat opging en zei dat is helemaal geen cayman.
                    Gelukkig kwam de dochter ertussen en die zei; ja pa het is wel een cayman die GT4, je ziet dat toch aan de lijnen…. :happy:
                    Hilarisch de man wist niets meer te zeggen 😀

Ik heb wel wat foto’s genomen, zal ze een dezer wel nog delen

Ik lees graag jullie ongezoute mening, maar zie ook graag foto’s … ik zat wat veraf om te gaan kijken :wtf:

Zeer veel volk, en mooie wagens natuurlijk

ben er vanmorgen ook langs gereden,stonden veel leuke wagens.
                          alles was wel boven mijn budget 🙂

Ook net terug. Zal ook wat foto’s op facebook plaatsen.
                            Geen zin om hier eerst een hele cursus te volgen 🙂

:first: :first: :first:

Leve de A classe AMG :applaus:

Ik ga zondag aanwezig zijn en meerijden, zijn er nog meerijders?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.