Zoute Grandprix 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Zoute Grandprix 2015

• Maker
    Discussie
  • Enkele previews van vanavond, alléé als het lukt om ze te plaatsen hé :salut: :salut: :salut:

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
    • Fotookes verkleinen Snoer, wat is het probleem, in welk programma bekijk je je foto’s op de pc?

Efkes een kleine stoom cursus online (een manier):

1e Open windows verkenner
      2e Ga naar je foto map en ga op de foto staan
      3e Rechtse muisklik
      4e Kies bewerken
      5e Kies formaat wijzigen
      6e Pas het percentage aan
      7e Ok
      8e Opslaan

Controleer het formaat:

1e Open windows verkenner
      2e Ga naar je foto map en ga op de foto staan
      3e Rechtse muisklik
      4e Kies eigenschappen
      5e Bekijk grootte -> moet kleiner zijn dan 500 kb

Cést ca wat het formaat wijzigen betreft!

Ik ben net terug van Knokke , Ja Funny ik heb die Carrera GT gezien bij Bonhams :puke:
        Ik plaats straks ook wel enkele foto’s op PF FB want hier geef ik het op .

Er stond daar een verkrachte Carrera Gt ! 👿
          Volledig omgevormd tot race-wagen . Komt te koop op de veiling van Bonhams .

Tim

Hier ook een bewuste non-facebooker… Ik ga morgen en overmorgen eens ter plekke kijken…

[quote=”luc993cabrio” post=218264]Da lukt dus niet hé, hoewel ze kleiner zijn dan 500mb :what: :what: :what:[/quote]

als ze kleiner zijn dan 500Kb (bijv 640×425 pixels) zal het wel lukken. er zijn 😳 mensen die bewust (helaas) geen FB hebben.

Heb ze op de smoeleboek pagina van Porscheforum gezet, da lukt wel :up: :up: :up:

Da lukt dus niet hé, hoewel ze kleiner zijn dan 500mb :what: :what: :what:

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.