Zoute Grandprix 2016

Home Forum Porsche Uitstappen Zoute Grandprix 2016

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • Altijd is het Van Bunnenplein “Place m’as-tu vu” in Knokke.

Tijdens het weekend van de Zoude Grandprix is gans KNOKKE en de omliggende dorpen la “Place m’as-tu vu”. Voor ons niet gelaten.

Het evenementen weekend begint uit zijn voegen te barsten. Er komen heel wat klachten i.v.m. overlast, niet alleen vanuit Knokke zelf, vooral van die aanliggende “dorpjes”.

8) 😈 8)

Er werd ook nog een Porsche 356 cabrio gestolen. Zij waren er dus ook weer aanwezig :what:

blijkbaar dachten de meesten dat ze aan de Mille Miglia meededen, daar hoef je geen voorrang te geven want je hebt er aan elke kruising voorrang :driver:

hopelijk herstellen de dames spoedig.

Het liep blijkbaar niet allemaal foutloos: klik

die alfa op de achtergrond mag er ook wezen :lekker:

Tim

Tim

morgen ook eens gaan zien naar al dat geweld

63k voor ne cgt is niet verkeerd denk ik

Edit: 483k voor de R is beter (en daar zijn er dubbel zoveel van)

De cgt viel een beetje tegen.
                        Nu ja als je in UK ziet wat de ex van Roy Smith aan het doen is.
                        Eerst hoog verkocht op veiling en nu voor een peulschil te koop.
                        Hij overweegt hem zelfs terug te kopen.
                        Goeien bal wel.

220000 voor een 928 nou ja.

60k voor ( een heel schoon ) japans SC-ke
                          Geschat 35-50k, wat ik heel weinig vond

THX, altijd leuk
                            Ben benieuwd wat de CS gaat

22k voor de mercedes met schatting 25-35…

CS voor 57500 euro
                            Voor ne witte zonder M030, zonder M220… :respect2: :respekt:

F 😥 ck, kan ik met mijne gele ook al niet meer buiten komen :think:

Iemand ne CS in eerste lak ?

Nu live veiling bij bonhams te volgen.
                              924 carrera gt, 928 ex derek bell prototype en een 968 CS
                              Benieuwd wat ze gaan doen.
                              Kan ik de mijne volgend jaar daar ook es veilen misschien.

Dit jaar wel een uitnodiging gekregen, helaas geen ruimte in de agenda. Maybe next year …

Wij moeten al niet meer gaan Luc cabrio, hebben al veel gezien op de foto’s nu.

:up: 😈 :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.