Zunsport grille

Home Forum Porsche Talk Zunsport grille

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

[hide] Afgelopen week de grill roostertjes besteld bij ” https://www.zunsport.com/en/porsche-grilles ” voor de protectie van de beide radiatoren van de 911
      Moet zeggen degelijk materiaal wat ze daar afleveren, en op een wip geplaatst.
      Ik heb ook een “membership” card ontvangen bij de bestelling, hiermee kan je mocht je deze ook willen bestellen een korting krijgen van 15% bij een order, onbeperkt zoals ze zeggen, dus post ik deze hier ook maar voor diegene die interesse mochten hebben.
      Op bovenstaande link kan je terugvinden welke grill ze in stock hebben voor welk type Porsche.[/hide]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • Uiteindelijk na 5-maal vloeken ,is het toch nog goedgekomen met de zijvents van je Cayman , geniet ervan en van je weekend al dan niet in je mooie garage

123

stond niks in de documentatie over tape
          stond niks op de youtub over tape want die video voor de 987 heeft geen audio
          Was ook niet meteen duidelijk waar ze inhaken, rand of rib.

Bovendien is er geen ruimte om te werken in die vents en zie je geen zak , zelfs niet met een lamp op je kop.

Is gewoon stom dat die haakjes zoeen scherpe hoeken hebben.

heb ze er nu dan toch maar opgevezen dan zie ik die kras tenminste nie.. maar tis maar zuur gevoel op dit moment.

Dus … niet alle grilles van Zunsport zijn gebruiksvriendelijk blijkbaar , afhankelijk van het type Porsche

Of heb je nagelaten “tape” te gebruiken bij montage , zoals vermeld op Utube 😀

123

de 987 zijvent grill, wat een schijt ding.
              die klemmetjes zijn scherp als een mes, en je kan er bijna niet bij om ze in te haken.
              Wat raad je , 1e poging bij terug uit nemen een f’ig snee in de lak van mijn oem vents.
              niet gewoon een krasje, een snee, dwars door de verf. een vandaal had het niet beter kunnen doen.

Deze gaat return to sender, schijt instructies schijt klemmetjes die je auto bij t minste schade toebrengen.

natuurlijk verkopen ze liever radiatoren, die hebben een hoger prijskaartje héé :bounce:
                Ik zeg beter voorkomen dan genezen… :up:

Heb enkele jaren geleden, tijdens een lakschade correctie aan voorspoiler, ook grilles laten aanbrengen door de hersteller. Enige tijd ervoor een lekje gehad in een van de kleine radiatoren en de herstelling ervan heeft me veel meer gekost dan de prijs voor een volledige grillset bij Zunsport. (ik heb enkel de hoekgrillen).
                  Esthetisch vind ik die zijdelingse grote luchthappers van de GT4 heel mooi. (maar ja op een 981…)

@Stefan
                  : Die grillsets zijn bij Porsche zelfs niet te koop. (Misschien verkopen ze liever radiatoren dan radiatorbeschermers)

[quote=”Herman911″ p
                    Het valt me op dat ik niet alleen bladeren maar ook sigarettenpeuken vind aan m’n radiators vooraan. Denk een nieuwe tak van sport van afgunstige eikels :think:[/quote]

@ Herman Ik gooi wel nooit een sigarettenpeuk naar buiten als er een 911/991 achter me aan rijdt.
                    Enkel bij een X5 en Cayenne achter me,doe ik het wel uiteraard 😆 😆

Dat klopt
                      Maar Zun Sport bied het wel aan op de website : volgens mij is het enkel een center grille voor de conformiteit met beide hoekgrillen , maar heeft technisch geen enkele bijdrage . voor de “Look”

” PORSCHE 992 CARRERA (SPORT DESIGN PACKAGE) – CENTRE GRILLE”

Misschien, voor een minder rijkelijk uitgeruste 992’s zonder nachtzichtassistent en dergelijke 😀 😀

[quote=”ZUFF-65″ post=279974]Dat noemen ze een onopvallende verbetering 😀 😀

dit is een ,in England ,veel voorkomende item, bij de sportkit/spoilers van een 991.2 en nu ook de 992

Je hebt enkel de hoekradiatoren beschermt ? centrale grill blijft open,want daarvoor moet je een bijkomend gat voor montage , maken in voorbumper ?[/quote]
                        @ Paul, ik heb geen centrale grill, dat gedeelte bij mij is dicht, zie foto… :salut:

Top! Ga ik ook bestellen voor 718 gts. Ik had binnen de week al een deukje in de radiator door een steentje.

[quote=”wing” post=279970]Héla dat grilsetje is geen optie hé ! dat is iets dat Porsche gewoon vergeten is te plaatsen voor te voorkomen dat de radiatoren niet zouden beschadigd geraken door steenslag.. :ass: , dus geen optie, maar een ……….. euh….., hoe noemt men dat weeral……… een noodgedwongen accessoire…:coolness:[/quote]

Hè Stefan bedankt voor het delen. Denk er ook aan zoiets te gaan voorzien. Het valt me op dat ik niet alleen bladeren maar ook sigarettenpeuken vind aan m’n radiators vooraan. Denk een nieuwe tak van sport van afgunstige eikels :think:

123

Ik zou nog wel eens de zwarte zijgrils voor de 987 moeten scoren, maar tis mega kosten time in de verbouwing

Dat noemen ze een onopvallende verbetering 😀 😀

dit is een ,in England ,veel voorkomende item, bij de sportkit/spoilers van een 991.2 en nu ook de 992

Je hebt enkel de hoekradiatoren beschermt ? centrale grill blijft open,want daarvoor moet je een bijkomend gat voor montage , maken in voorbumper ?

Héla dat grilsetje is geen optie hé ! dat is iets dat Porsche gewoon vergeten is te plaatsen voor te voorkomen dat de radiatoren niet zouden beschadigd geraken door steenslag.. :ass: , dus geen optie, maar een ……….. euh….., hoe noemt men dat weeral……… een noodgedwongen accessoire…:coolness:

Ochja, hij is ‘grillig’ betreffende zijn voornemens 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.