Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 991 › Zwanger van een 992
- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 11 maanden geleden door bccars.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Net als de andere 992’s hier op het forum is ook deze van Xaverius weer een machtig masjien !
[quote=”Mart” post=280259]Alhoewel, dan van dat geduld valt wel mee toch, half maart is een paar weken, dan rij je nog eerder dan ik waarschijnlijk ….:coolness:[/quote]
De herstelling/update van je mooie velgen duurt blijkbaar lang
Alhoewel, dan van dat geduld valt wel mee toch, half maart is een paar weken, dan rij je nog eerder dan ik waarschijnlijk ….:coolness:
Zo jongens, wat een nieuw speelgoed allemaal, goed om te horen dat ze nog (zonder verlengsnoer) van de band af rollen voor de Petroleum jongens. Veel geduld en plezier gewenst!
ik heb nog niet zoveel kilometertjes, maar sluit mij hier volledig mee aan, een pracht machine is dit, dat interieur, het mooie Porsche design pakket dat je gekozen hebt, en dan nog te zwijgen over dat koppel, is een heel andere rijervaring dan de 991, hier ga je super veel plezier mee hebben, maar eerst nog wachten tot m geleverd is, dat worden nog slapeloze nachten man, kan er van meespreken ….:mrgreen:
Proficiat,zeer goede keuze.
Ik heb nu reeds zes maand dezelfde.
De onze is Dolomite silver wat zeer mooi is op dit model en….man man wat een
machine om mee te rijden,echt top.[quote=”Xaverius” post=280227]Dag jongens & meisjes, dit speelgoed komt weldra mijn richting uit 🙂
Een Vier Eske met allerlei tralala
[/quote]
top keuze, dikke proficiat :up:
[quote=”ZUFF-65″ post=280239][quote=”full pelt” post=280238]Oei ne grijze , der gaat er ene geel zien van kolere!!!!! Proficiat![/quote]
Geen flauw benul ,wat je bedoelt nu 🙄 :roll:[/quote]
:drink: :respekt:
[quote=”Xaverius” post=280230]Half maart is uitgeteld
Goed idee :-)[/quote]
Dat worden nog spannende weken hé , zorg dat je “reisvalies “klaarstaat , dat is al een begin 😀
[quote=”full pelt” post=280238]Oei ne grijze , der gaat er ene geel zien van kolere!!!!! Proficiat![/quote]
Geen flauw benul ,wat je bedoelt nu 🙄 🙄
Oei ne grijze , der gaat er ene geel zien van kolere!!!!! Proficiat!
Proficiat :up:
De 3D pretscan ziet er alvast veelbelovend uit :coolness:
En voor wanneer is’t ?? :happy:
Gaat ge ene babyborrel organiseren ? :engeltje:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.