Zwart of alu?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Zwart of alu?

• Maker
    Discussie

• Geert
    Deelnemer

Wat past het best op een zwarte porsche? Zwarte of grijze/alu kleurige velgen?
      Iemand ervaring of foto’s?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
      • Heel mooi….zwart en alu dus :happydance:

Het is in de sacoche. Porsche Turbo I velgen, met veelkleurige naafdeksels. Duitsland is toch nog steeds het mekka voor de Porschist! 😀
          Fotootje voor en na.
          image_2014-06-06.jpg

image_2014-06-06-2.jpg

thx deepee!!!

Ik ben eruit denk ik. Originele turbo I’s. Als het dan echt moet laat ik ze zelf wel overlakken. 😛

dees is rapper dan mijn TV omdraaien :salut:
                IMG_0654.jpg

eerst rechtzetten en dan opslaan in je bibliotheek in je mapje, mijn foto’s of zoiets en dan pas terug ophalen.
                  Ik heb momenteel de laptop weer rechtop gezet

IMG_0654.jpg

best draait ge uwe laptop om,want ik heb het misschien al 50x geprobeerd,hij blijft op zen kop staan.

Turbo velgen zijn sowieso al niet mijn smaak, deze staan imo alleen maar goed op een Turbo zelf.
                      Maar als je ze dan toch hebt zijn ze het mooist in de afwerking die pvdw omschrijft.
                      Volledig zwart laat de speciale vormgeving van de spaken verdwijnen.

Voor mij hoort een zwarte 991 met platinum silk gloss velgen ! Donkergekleurde dus, maar geen zwarte ! Bij aftermarket zou ik kiezen voor de kleur Gunmetal !

Zoiets ….

Attachments:
                          • PORSCHE004.jpg

De 997 turbo velg is toch zwarte binnenzijde met gepolierde spaken ?
                            Maw, een combinatie van zwart én gepolierd Alu :happydance:

Het zouden zwartgelakte turbo I velgen zijn op een zwarte 997 4s cab.

Indeed…gekleurde velg, maar altijd met een chromen rand

+ 1 voor Deepee en + 2 voor Xaverius… en een 991 = the Max (maar ‘k ben al tevreden met die op de foto van Deepee) :coolness:

Ieder zijn/haar smaak maar ik zie het liefst zilveren alu’s onder een zwarte auto.
                                    Mijn bestellingske ziet er dan ook als volgt uit 😀

991_2s_coupe_tiefschwarz.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.