ZWARTE 911 S GESTOLEN IN AMSTERDAM 68-YB-58

Home Forum Gestolen Porsches ZWARTE 911 S GESTOLEN IN AMSTERDAM 68-YB-58

• Maker
    Discussie
  • GESTOLEN in Amsterdam 911S 1977 BELONING!!!
    In het weekend van 9 op 10 oktober gestolen mijn zwarte 911S uit 1977.
    Kenmerken:
    Smalle koets
    Fuchs velgen
    Chromen raamlijsten
    Schuifdak
    Zwart leren interieur
    Amerikaanse uitvoering met Europese koplampen
    Chassisnr. 9117202044
    Nederlands Kenteken 68-YB-58
    Goede beloning voor tip die leidt naar opsporing!
    Roland +31 6 21 292 393

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • *slotje *slotje *slotje *slotje

[quote=”911_NL” post=129141] … zag ook net pas dat het een bericht van meer dan 2 jaar geleden is :popcorn:[/quote]

Oeps, had ik ook niet gezien, wie reageerd nu op een bericht van 2 jaar geleden 😯

Je zou ‘m even kunnen bellen, om te vragen of de wagen al terecht is :coolness:

[quote=”roland” post=71194]
          Roland +31 6 21 292 393[/quote]

… zag ook net pas dat het een bericht van meer dan 2 jaar geleden is :popcorn:

Het is inderdaad ergerlijk als dergelijke zaken je overkomen.

Desondanks is het ook dikwijls de fout van de eigenaar.
            Soms zijn ze voor hun oudjes goed verzekerd maar meestal niet.

Meer dan 90% vindt een beveiliging niet nodig voor de oudjes want …..

Zelf heb ik in al mijn wagens een tracking systeem, het is handig, beter dan een alarmsysteem, werkt perfect en hoeft niet altijd duur te zijn.

Het laatste dat ik heb gekocht is dit Klik hier

Ja hoor ik sommigen al zeggen, maar als de wagen buiten de satelieten valt of, in een ondergrondse garage staat dan heb je er niets aan.
            Dat klopt gedeeltelijk want alvorens men in die garage geraakt of ondergrondse parking moet het gestolen voertuig wel verplaatst worden hé.

Wees gerust, het systeem werkt perfect, ikzelf heb het meerdere keren getest, bij verplaatsing krijg je direct een SMS en locatiemelding die je op de PC kan volgen.

Ik heb ook in één van mijn wagens een betalend systeem via meldkamer en dat systeem doet juist hetzelfde met het enige verschil dat ik via GSM mijn wagen ook direct kan stilleggen. Wettelijk mag dit niet vandaar dat de meldkamer dit niet doet maar wel als optie aanbiedt voor je GSM.

Het mobiele systeem waarover ik spreek hierboven kost amper 200 euro, kan je lekker verstoppen en bezorgd je een goede nachtrust als je op stap bent met je wagen of zelfs thuis.

Je kan het ook gebruiken om andere waardevolle zaken te beschermen.

Dit maar ter info.

PB

De kans dat topicstarter nog ooit van zich zal laten horen, lijkt me redelijk onbestaand. 😉

Dit is zwaar kl.ten!!!
                Is er ooit iets uitgekomen???

zal mijn ogen ook open houden.
                  ik kots ervan van zulke mensen die andermans eigendom stelen.
                  moet er ook hard voor werken voor mijn oldtimer

Anoniem

Roland, zie hier liever een andere “entre”
                    Had het gelezen op P.nl, komt bij jullie blijkbaar regelmatig voor 👿
                    Hopelijk vinden ze hem terug. En idd ook goed verzekerd.

Wim

Dat is weer balen, ze kunnen tegenwoordig nergens vanaf blijven met hun poten. 👿
                      Hoop dat ze hem terug vinden, of/en ook goed verzekerd bent.

Bedankt alvast!!!

Ik hou mijn ogen open 8)

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.