- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
17 mei 2013 om 15:23
Na lang twijfelen is de kogel toch door de kerk en ga ik naar alle waarschijnlijkheid m’n 993 cabrio verkopen. Naast de 996 Turbo die bij op m’n oprit pronkt is het me nét iets teveel aan taxen etc.
Er is een alternatief bijgekomen op gas dat cabrio kan rijden en een roadtrip gaat maken, dus ik kan even verder om op mijn gemak een 964 cabrio of targa te zoeken die bijna oldie is. Dat gaat me een groot deel schelen in tax
Tenzij ik verhangen geraak aan m’n Italiaanse gasbom cabrio, maar I don’t think so :happy: 😎
DUS de auto:
993 Cabrio van 1994
133.XXX km’s and counting want ik rij er nog elk weekend mee
manuele versnellingsbak
Porsche opties: cruisecontrol, Porsche Sound System (extra grote en stevige boxen), Porsche speciaal luchtfilterhuis voor sportieve sound (originele Porsche optie), ..
4 cm verlaagd rondom
Amerikaanse rode achterlichten (zeer mooi in zijn poep , maar de originele zijn ook voor handen)
Telefoontoestel (is er ook uitgehaald, maar is er nog bij)
kleur interieur: leder donkergroenDe negatieve dingen:
-cabrio-bache: zitten 2 kleine gaatjes in op de gekende plaatsen (slijtage). Is niet echt een probleem, maar in de loop van de jaren zal je die eens moeten vervangen
-linkerachterflank: is ooit herspoten geweest voor een kleine tik en is slecht gespoten geweest. Zou terug opnieuw moeten gedaan worden als je hem echt perfekt wil. Er zitten namelijke kleine tikkeltjes op de verf.Prijs: om en rond de gewone vraagprijzen van de 993, wil eventueel nog een deel tegemoet komen wegens eventuele spuitwerken achteraan, maar verwacht geen wonderen. Auto is nét goedgekeurd en heeft nieuw rubber achteraan gekregen. Onderhoud zou nodig zijn, maar dat laat’k aan de volgende.
Prijsdetail: biedingen tussen 32.500 tot 34.500 worden in acht genomen.
Bij intresse: PM.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.