zwarte 993 gezocht!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht zwarte 993 gezocht!

• Maker
    Discussie

• Cool Stany
    Deelnemer

Hallo,

Ik ben opzoek naar een 993, liefst een zwarte met idem interieur en handgeschakeld.
      Ik weet dat het niet makkelijk zal zijn maar ik blijf zoeken.
      Iedere tip is welkom. :hail:
      Mijn budget ligt tot 30000 euro.

Mvg
      Costa 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
      • Proficiat en veel plezier. 😀
        Dat hij maar rap in de garage staat dan kan je ewa foto’s posten
        :driver:

Wat moet er allemaal aan de 993 gebeuren?

ja ik heb al eerder aan wagens gewerkt.
            Mijn eerste auto was er ook eentje van Ferdinand Porsche en luchtgekoeld.
            Een 4 cilindertje.
            Kever van 1969.

Een mens moet ergens beginnen zeker.

Costa

Je hebt al eerder auto’s opgeknapt?

Zo is het zeker, de 911 kan niet snel genoeg in de garage staan om dan een goede opfrissing
                te krijgen.

Costa

ik weet hoe dat voelt, zenuwen gieren door je hele lichaam en het kan niet snel genoeg gaan vooraleer je hem hebt.

Proficiat

Dat is goed nieuws.
                    Vergeet de foto’s niet 😉

Proficiat, en zo zie je maar. Je zoekt een zwarte van 30.000 euro, en je komt uit bij een zilveren van veel minder. 😉

Hallo,

Een kleine update i.v.m. de zoektocht.

Zaterdag ga ik achter mijn eerste Porsche in mijn leven, zoals je wel weet een 993.
                        Het is echter geen zwarte maar een zilvere met zwart interieur.
                        Het is een renovatie project.(prijs is evenredig).
                        Foto’s volgen wanneer hij in de garage staat.

Costa

Hallo Costa,
                          Een 993 is een prima keuze.
                          Er staan er best wel wat maar meestal door je eisenpakket mbt uitvoering verminderen de aantallen drastisch.
                          Heel veel succes met de zoektocht.

zelfde systeem als duitsland, handelaarsplaten en je kan hem direct een lange trip van maken naar huis. Kost idd meer dan 50 cent en zou het zelf ook niet doen maar als je naar de prijzen kijkt….kan je al een paar keer voor tanken om thuis te geraken.

Ik zou me niet blind staren op een kleur, zoek een goeie, en vind die maar eens voor dat bedrag 😉 De link die ik je gaf komt het dichts uit.

Is allemaal goed en wel youyou, maar de kost van het tripje naar Italië om naar een wagen te gaan kijken kost wel wat meer als 50 cent. 🙄

autoscout.de, uren op gezeten, heb uiteindelijk mijne wagen in Antwerpen gevonden. Maanden gezocht. Geduld is een must. Ik weet nu niet of in Duitsland of Italie de km standen echt correct zijn maar er zitten vele mooie tussen met speciale kleurencombinaties, import is .50 cent voor een roos formuliertje in te vullen bij tour en taxi.
                                  Enfin zo vertelde me iemand die dat al had gedaan met motorfiets. Ik denk juist dat je met een wagen samen met het roze formulier naar de technische controle moet samen met handelaarsplaten die je kan huren van een garagist voor ongeveer 50€. Voor alle zekerheid deze link bijgezet.

http://www.autoforum.be/showthread.php?2914-Een-2e-hands-auto-uit-Duitsland-importeren-hoe

Veel succes

http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?atype=C&mmvmk0=57&mmvmd0=15881&mmvco=1&make=57&model=15881&cy=D&zipc=D&ustate=N%2CU

Dit zijn er van in Duitsland

http://www.autoscout24.it/ListGN.aspx?atype=C&mmvmk0=57&mmvmd0=15881&mmvco=1&make=57&model=15881&cy=I&ustate=N%2CU

Deze zijn Italiaanse

bij onze collega’s in het noorden staat DEZE te koop : ZW/ZW maar helaas tiptr

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.