zwarte koplampen 997

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 zwarte koplampen 997

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Op het internet (fleebey) kwam ik zwarte koplampen (spiegels in de lampen) tegen met precies vier led’s in verwerkt, heeft iemand dit al gezien in het “echt” en zou dit mooi zijn in een 997 ?? :popcorn:
      Misschien is er iemand op het forum die deze geplaatst heeft gehad … ben wel nieuwsgierig naar de looks.. :up:

[IMG]http://i68.tinypic.com/2hf6v7b.jpg[/IMG]

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • Ive

Zo een volledige ring vind ik wel mooi.
          De vier leds vind ik minder geslaagd, maar dat is ook mijn mening van de huidige 991 en Panamera.
          Dan vond ik de dagrijverlichting van de 997 MKII veel mooier
          :salut:

“ze” zijn ook verkrijgbaar zie ik net met een zilveren binnenzijde (ipv zwart) en dat vind ik persoonlijk mooier staan op een grijze wagen… :coolness: persoonlijk vind ik de dagrijverlichting (vier led’s) er in wel mooi :popcorn:

Attachments:
            • porsche_997_led_head_light_replacements_xenon_991_gt3_style_25__7568111d8ff98f7fa23b9b7cbe59b2465ef811d9.jpg
            • porsche_997_led_head_light_replacements_xenon_991_gt3_style_27__736a40657e71e40917c64704ba0973484227bb1a.jpg
            Ive

+1 mushroom
              Het is een beetje “updaten” van de 997 vind ik.
              Persoonlijk vind ik het mooier en origineler maar tegelijkertijd moeilijker als je de originele koplampen demonteert en het binnenwerk zwart spuit.

Das wel aardig zwart ja, en toch niet mis… :up: , maar je hebt niet de cirkelvormige LED erin steken die ik dan weer zo mooi vind… :popcorn:
                bedoel je de automatische hoogteregeling bij de xenon uitvoering?? want ik zag dat deze koplampen verkrijgbaar waren in LED en Xenon uitvoering.. :coolness:

Ik zie volgende tekst vermeld bij het filmpje : On Factory HID you will need to move the stock motor and D2 bulb over to the new housing (instructions included).
                Dus bij de HID uitvoering moet er een motor omgebouwd worden, zal deze wel van de hoogteregeling zijn neem ik aan niet ?? :popcorn:

IDD Heb ze ook zien staan voor ik de mijn heb gespoten :popcorn:

8-2-3.jpg

IMG_2513.JPG

Maar bij de led koplampen kan ik nergens terug vinden waar je ze kan regelen ? en ze kunnen het ook niet zeggen anders zou ik ook voor dit optie gegaan zijn :coolness:

heb net een joetoep filmpje gevonden en vind ze in de zwarte kleur toch niet zo mooi staat bij een grijze wagen… :bounce:

[quote=”Ive” post=233892] 991 achtig :happydance:[/quote]

En net DAT zou voor mij een reden zijn ze niet te kopen.

991 MKI heeft ze niet. De MKII waarschijnlijk wel (heb ze nog niet “in den donker” gezien), net zoals de andere nieuwere modellen. Da’s zoals een 997 neus op een 996 plaatsen, of zoals vroeger dikwijls gebeurde, een 964-kit op een 3.2 😕

Zo heb ik het ook niet voor de LED-achterlichten (aftermarket) op de 996 en 997. Otoh, een 964 opf*cken met 5 kilo stickers en een kan plastidip kan dan weer wel voor mij, en zo is iedereen anders en moet iedereen maar doen wat hij mooi vindt :drink:

Ive

Het zijn alvast geen origineel Porsche koplampen maar eerder after-market
                        Maar de look is wel mooi en is een beetje 991 achtig :happydance:

mmmhhhh…. :sarcastisch , mooi….. :up: , maar die heeft natuurlijk ook zwarte pinkers…. :popcorn: die heb ik niet…, is trouwens ook een nieuwer modelleke … :bounce:

Zoiets?

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21.jpeg

euh….. je maakt me wel nieuwsgierig waar jij aan dacht… :drink:

ik zou eens een afbeelding willen zien van een grijze P met van die zwarte koplampen erin, misschien valt het toch tegen… 😳

Je wil niet weten waar ik spontaan aan dacht toen ik de titel van dit topic las :mrgreen:

Ik dacht dat Monza op zijn GT3 “verdonkderde” koplampen heeft maar kan me geen LED’s herinneren…. Het donkere heeft wel iets…….staat nog op mijn bucketlist :happy:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.