- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
11 mei 2017 om 13:50
Ik stel mij gewoon de vraag omdat ik gisteren bij pot en pint een straf verhaal heb gehoord. Maar ik stel mij vragen of dit zou kloppen of niet. Een heel lang verhaal maar het komt er op neer dat iemand in het verleden bij een OPC ruzie heeft zitten maken over slechte service en veel blablabla. Nu gaat die persoon naar een andere OPC om een offerte te vragen voor een nieuwe 991. En ze sturen hem daar van het kastje naar de muur. Eerst waren ze enorm behulpzaam maar zodra ze zijn gegevens hadden ingegeven werd het stil. Ze gingen hem een aangepaste offerte sturen want ze konden die niet direct geven? Raar want ik ben ook al eens gaan horen en ik kreeg direct alle info en prijzen. Hij heeft verschillende keren met het OPC contact opgenomen maar nog steeds geen offerte. Terwijl hij echt wel een 991 wil bestellen. Dus naar nog een andere OPC gereden en daar hetzelfde verhaal. Cowboyverhaal of zou er echt zo een zwarte lijst van moeilijke klanten bestaan?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.