Zwarte lijst bij de OPC Centers?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Zwarte lijst bij de OPC Centers?

• Maker
    Discussie
  • Ik stel mij gewoon de vraag omdat ik gisteren bij pot en pint een straf verhaal heb gehoord. Maar ik stel mij vragen of dit zou kloppen of niet. Een heel lang verhaal maar het komt er op neer dat iemand in het verleden bij een OPC ruzie heeft zitten maken over slechte service en veel blablabla. Nu gaat die persoon naar een andere OPC om een offerte te vragen voor een nieuwe 991. En ze sturen hem daar van het kastje naar de muur. Eerst waren ze enorm behulpzaam maar zodra ze zijn gegevens hadden ingegeven werd het stil. Ze gingen hem een aangepaste offerte sturen want ze konden die niet direct geven? Raar want ik ben ook al eens gaan horen en ik kreeg direct alle info en prijzen. Hij heeft verschillende keren met het OPC contact opgenomen maar nog steeds geen offerte. Terwijl hij echt wel een 991 wil bestellen. Dus naar nog een andere OPC gereden en daar hetzelfde verhaal. Cowboyverhaal of zou er echt zo een zwarte lijst van moeilijke klanten bestaan?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • [quote=”Vincent_991 (aka Audiotronics/Jim Verelst” post=251370] … dat het om een kleine groep draait en vooral met dubieuze moderators …[/quote]

Hoe menselijk om, wanneer je door de mand valt, de schuld door te schuiven en nog een laatste keer na te trappen. Bij mij komen zo’n karakters ook op de zwarte lijst.

En gelijk heb je!

Vandaag opnieuw genoten van een prachtige rit met Porschisten, met mensen die dezelfde passie delen, die een Porsche hebben om te rijden en inderdaad face to face met elkaar praten.
          Onderweg het kapje van de Boxster open, de zon op je hoofd en de wind door de schaarser wordende haren.
          Ondertussen zowel genieten van het landschap met slingerende baantjes als van het geluid van de motor die op luttele afstand van de stoelen de paardjes tot leven wekt.

Dat is wel iets anders dan de oeverloze discussies die je hier bij momenten leest. Sluiten die handel!

+1 :up:

+1

Ik zit reeds een aantal jaren op dit forum en moet zeggen dat onze moderators er mogen zijn, deze mensen steken er tenslotte ook hunne vrije tijd in. Heb ondertussen ook al wat forummers in real life mogen ontmoeten , steeds fijne mensen leren kennen!!

[quote=”Vincent_991″ post=251370][quote=”hioctane102″ post=251320]Wanneer je leugens vertelt moet die onthouden. Zo niet, val je vroeg of laat door de mand. Ik heb net (dubbel)gecheckt en NOOIT één PM gestuurd aan Vincent_911, ook niet aan JV.
                  Als moderator kunnen we meer zien dan gewone forumleden, onder andere dat posts van JV en Vincent_911 verstuurd werden vanop hetzelfde IP-adres. Meer leugens hoef ik niet en houd nu de eer aan jezelf.[/quote]Neen niet aan mij gestuurd maar wel aan JV. Of aan audiotronics. Ik heb die via e-mail van hem gekregen. Er stond als ik mij nog goed kan herinneren iets in dat jij toen zou gezegd hebben. Over een overname van een BVBA en een rechtszaal tegen een ander forumlid. Het forumlid in kwestie zal wel weten wie ik bedoel. Ook iets met meerdere accounts van dezelfde personen. En iets dat je zelf met meerdere accounts op het internet zat (Rene from …). Maar ik bewaar niet al die e-mails en ik ga ze ook nieit terug vragen. Verder weet ik ook dat jullie veel meer kunnen zien. En zelfde IP-adres? Ik heb thuis een telenetadres en voor het werk via een mobiele datakaart van base. Die gebruik ik en niets anders. Verder houd ik inderdaad de eer aan mezelf en zal wel betere forums gaan bezoeken met meer geloofwaardige moderators. Want hier is het meermaals bewezen dat het om een kleine groep draait en vooral met dubieuze moderators. Amen en uit. Game over.[/quote]
                  Moderators. Niet vergeten dat we een tijdje geleden pm van andere forumleden konden lezen. Ik heb toen ook dingen gezien die niet aan mij waren gestuurd.

Zou eigenlijk niet weten waarom ze een zwarte lijst moeten hebben omdat er eens ruzie ruzie ruzie is geweest. Ben er zeker van als ge ne nieuwe Porsche wil bestellen bij eender welke OPC dat ze u wel ne bestelbon gaan laten tekenen :coolness: :coolness: :coolness: , als ge hem kunt betalen natuurlijk he,zelfs als ze uwe kop nie kunnen zien, Allee ik zou dat toch zeker doen€€€€€€€€€€€ :up: :up: :up:

Allé, goed om te weten dat ik dubieus ben….
                      Nog iemand die deze mening deelt?

hier sluit ik mij volledig bij aan WD, ik zou zeggen vecht jullie gevingerwijs en beschuldigingen uit via PM of spreek samen eens af in RL, wij hebben hier allemaal niks mee te maken en hou dit van het forum af aub…. :coolness: :think:

@ Vincent _991… ik vond uw starttopic interessant omdat het in bepaalde situaties wel iets uitmaakt voor een klant als die zwarte lijst zou bestaan. Spijtig dat het verloop van een topic volledig naast de kwestie word. Op een forum zijn nu eenmaal moderators nodig want anders word het meestal een boeltje. Daarentegen zou een moderator de posts ook met enig diplomatie moeten bekijken…want anders word dat ook weer een boeltje. En boel is er in de wereld al genoeg hè mannen…

[quote=”hioctane102″ post=251320]Wanneer je leugens vertelt moet die onthouden. Zo niet, val je vroeg of laat door de mand. Ik heb net (dubbel)gecheckt en NOOIT één PM gestuurd aan Vincent_911, ook niet aan JV.
                            Als moderator kunnen we meer zien dan gewone forumleden, onder andere dat posts van JV en Vincent_911 verstuurd werden vanop hetzelfde IP-adres. Meer leugens hoef ik niet en houd nu de eer aan jezelf.[/quote]Neen niet aan mij gestuurd maar wel aan JV. Of aan audiotronics. Ik heb die via e-mail van hem gekregen. Er stond als ik mij nog goed kan herinneren iets in dat jij toen zou gezegd hebben. Over een overname van een BVBA en een rechtszaal tegen een ander forumlid. Het forumlid in kwestie zal wel weten wie ik bedoel. Ook iets met meerdere accounts van dezelfde personen. En iets dat je zelf met meerdere accounts op het internet zat (Rene from …). Maar ik bewaar niet al die e-mails en ik ga ze ook niet terug vragen. Verder weet ik ook dat jullie veel meer kunnen zien. En zelfde IP-adres? Ik heb thuis een telenetadres en voor het werk via een mobiele datakaart van base. Die gebruik ik en niets anders. Verder houd ik inderdaad de eer aan mezelf en zal wel betere forums gaan bezoeken met meer geloofwaardige moderators. Want hier is het meermaals bewezen dat het om een kleine groep draait en vooral met dubieuze moderators. Amen en uit. Game over.

dat doen andere merken ook hoor

123

Of ze zien gewoon dat die mens bij een ander OPC klant is, en ze willen of mogen niet op mekaars klanten springen zonder goedkeuring.

Lijkt me een heel plausibel punt, Porsche zal niet willen dat er onder de OPC’s concurrentie en gezaag bestaat. En bij overstappen van OPC naar ander OPC zal er vermoedelijk een commissie vergoeding voor moeten betaald worden.

Als je weet met welke winst marges Porsche werkt, begrijp je ook dat iemand die een nieuwe 991 koopt veel opbrengt.

@Harley G …het onderwerp van die lijsten interesseerde mij wel of het al dan niet zou bestaan en daar deel ik dan graag mijn mening of ervaring bij…ik ben maar enkel op dit forum lid omdat ik na andere forums te lezen mijn keuze voor PFB was dat de Posts er gemoedelijk en er ook eens mag gelachen worden , wat in dit leventje welkom is ! Ik ben nog wel niet zolang lid en de reden is uiteraard omdat ik nog niet zolang Porsche rijd , maar eenmaal in mijn bezit vond ik het wel tof om lid te worden .je leert op dit forum wel wat bij . Ik kon het verloop van deze topic niet goed meer volgen door de andere reacties en dat zal wel aan het korte lidmaatschap liggen….maar ik heb er vertrouwen in dat , zoals u aanhaalt , de moderators op tijd ingrijpen dat het geen scheldforum word…zou echt jammer zijn!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.