zwarte Porsche cabrio als trouwauto gezocht

Home Forum Zeverhoekje zwarte Porsche cabrio als trouwauto gezocht

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche-liefhebbers,

Ikzelf ben reeds sedert mijn kinderjaren een ferfent Posche liefhebber en heb dan ook reeds een hele verzameling miniaturen (verschillende schalen en modellen) in mijn bezit..
    Dit doordat mijn vader toen ik ‘klein’ was nog in een Porsche op het circuit gereden heeft! Helaas heb ik een handicap aan 1 oog waardoor ik niet met een wagen mag rijden en geen rijbewijs kreeg omdat ik onvoldoende dieptezicht heb 😥 Dat was destijds een zware dobber voor zo een autoliefhebber als ik!

maar goed, waar het om gaat..

op 9/9/2011 huw ik met mijn allerliefste schatje en zij kwam voor mij op de idee om te huwen in een zwarte Porsche cabrio MET de eigenaar als chauffeur.. Ze weet hoeveel plezier mij dat zou doen.. En een ZWARTE omdat haar jurk zwart/wit is 😉

Wij zijn van de regio Wetteren bij Gent in Oost-Vlaanderen en huwen dus op vrijdag 9/9 om half 3 in het gemeentehuis van Wetteren.

Kan iemand ons aub voor een redelijke prijs uit de nood helpen?! Uiteraard ben je daarna ook met veel plezier uitgenodigd op onze receptie! 😉

Wij hopen écht dat iemad hierop positief reageert en mijn droom in vervulling helpt te doen gaan !

alvast hartelijke dank en tot lees of ziens

Jurgen en Inge

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • en daarna YouTube uiteraard, zodat wij er ook nog iets aan hebben… 😉

snoer 964 schrijft:

Ja inderdaat had het zo niet bedoeld (beiden zijn geen cabrio’s bedoelde ik).:oops: maar de 964 staat hier wel bijna 3 jaar in beslag genomen door het parket van tongeren .1 van de veele PSO gedupeerden waar we tot nu toe nog geen meter verder zijn in deze zaak .Hoewel de (garage houder PSO )al na 6 maand voorhegtenis terug verder kan doen met zijn dubieuze bezigheden . 🙄 👿 daarom is deze treurige emoticon wel een beetje van toepassing vind ik. 😥

Say hello to your new friends: google and molotov 😉

google om de gangsters te vinden, molotov … nuja, gebruik je verbeelding maar 🙂

woepsie 😯 In dat geval misschien zelfs nog eerder 👿 dan 🙁 ? Of zelfs een reeks emoticons die hier niet voor publicatie vatbaar zijn…

Ja inderdaat had het zo niet bedoeld (beiden zijn geen cabrio’s bedoelde ik).:oops: maar de 964 staat hier wel bijna 3 jaar in beslag genomen door het parket van tongeren .1 van de veele PSO gedupeerden waar we tot nu toe nog geen meter verder zijn in deze zaak .Hoewel de (garage houder PSO )al na 6 maand voorhegtenis terug verder kan doen met zijn dubieuze bezigheden . 🙄 👿 daarom is deze treurige emoticon wel een beetje van toepassing vind ik. 😥

dit zal dan ook de eerste keer in de geschiedenis zijn dat iemand een treurige emoticon moet zetten achter ‘ik heb enkel een 964 en een 993’… 😆 😉

Dag Jurgen en Inge Ik wou dat ik jullie kon helpen want ik ben van Wetteren maar ik heb geen zwarte cabrio ,maar enkel een rode 964 of zilveren 993 coupe 🙁 .Toch veel succes met je zoektocht !

Anoniem

“Kan iemand ons aub voor een redelijke prijs uit de nood helpen?! ”

die mens zegt niet dat hij er niet voor wil betalen hé!
                  Dit is een porsche forum en als hij voor gelijk welke gelegenheid een porsche of iets porsche-gerelateerd zoekt dan is hij hier op het juiste adres om dat te vragen vind ik.
                  Aan iedereen individueel te beslissen of hij hier op ingaat of zich beperkt tot het geven van eventuele verhuuradressen…
                  Groeten.

911-lover schrijft:
                    [quote]… maar mijn

+1, does this =

Enkele plaatsen waar men je dadelijk kan helpen

Porscheverhuur.be

Dockx.be

eventorganiser.be

Porsche4Rent.be

En allemaal via Google gevonden binnen 5 minuutjes en er staan er nog tientallen anderen op.

Waarom krijg ik hierbij weer het rare gevoel dat er alweer (hoeveel hebben we er al niet gehad) iemand de weg naar ons forum vindt om goedkoop aan een trouwwagen te komen .
                        Er zijn verhuurfirma’s genoeg die die wens perfect kunnen inwilgen , maar die kosten idd wel wat .

Kan misschien wat cru van me overkomen maar zijn maar mijn

Anoniem

Jurro trouwen man, allé proficiat!
                          Ik neem aan dat Uw aanstaande een rijbewijs heeft? Stel aan de P eigenaar dan voor of zij de laatste meters tot aan de kerk mag rijden met uzelf ernaast. Of plooi de eigenaar dan eventjes op de achterbank 😉

Uwe pa met Porsche op Zolder…welke periode, welk team, (piloot naam?)? Zou wel eens kunnen dat hij mij een bekende is.

Als ne zwarte coupé (996 4S) ook voldoet wil ik me best kandidaat stellen, eventueel met een 2e Porsche voor bruid/bruidegom…
                            Ben van omgeving Dendermonde.

2 auto’s is inderdad ook mooi, wij hebben een trouw gedaan met een 911 cab en een 911 targa, met witte lintjes op een zwarte auto is het wel schoon.

Anoniem

Ik denk dat als de chauffeur zijn zetel een beetje vooruit schuift en de passagierszetel helemaal naar voor en met de rugleuning naar voor geklapt staat, het wel mogelijk (en mooi voor de foto’s) moet zijn om het koppel achterin te laten plaatsnemen.
                                Toch zeker om aan de kerk te vertrekken desnoods een blokje verder grotere auto nemen .
                                Wel de bruid rechts (trouwkleed) de bruidegom kan dan een beetje scheef zitten.
                                Ik heb al heel wat trouws gereden met een kevertje van 1952 en daar is echt ook niet teveel plaats in…
                                Of anders,…. twee zwarte porsche cabrio’s 😆 😆
                                Ik heb krak dezelfde als sleepy, buiten het interieur dan, wat bij mij ook zwart is.

Het is achterin inderdaad wel krap, anders kan je eens bij ons komen kijken

http://porsche.sl33py.de

We zitten die week normaal gezien incl de Porsche aan zee, ik zal het alvast is bij moeder de vrouw aanhalen 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.