- Dit onderwerp bevat 17 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
28 februari 2011 om 17:29
Beste Porsche-liefhebbers,
Ikzelf ben reeds sedert mijn kinderjaren een ferfent Posche liefhebber en heb dan ook reeds een hele verzameling miniaturen (verschillende schalen en modellen) in mijn bezit..
Dit doordat mijn vader toen ik ‘klein’ was nog in een Porsche op het circuit gereden heeft! Helaas heb ik een handicap aan 1 oog waardoor ik niet met een wagen mag rijden en geen rijbewijs kreeg omdat ik onvoldoende dieptezicht heb 😥 Dat was destijds een zware dobber voor zo een autoliefhebber als ik!maar goed, waar het om gaat..
op 9/9/2011 huw ik met mijn allerliefste schatje en zij kwam voor mij op de idee om te huwen in een zwarte Porsche cabrio MET de eigenaar als chauffeur.. Ze weet hoeveel plezier mij dat zou doen.. En een ZWARTE omdat haar jurk zwart/wit is 😉
Wij zijn van de regio Wetteren bij Gent in Oost-Vlaanderen en huwen dus op vrijdag 9/9 om half 3 in het gemeentehuis van Wetteren.
Kan iemand ons aub voor een redelijke prijs uit de nood helpen?! Uiteraard ben je daarna ook met veel plezier uitgenodigd op onze receptie! 😉
Wij hopen écht dat iemad hierop positief reageert en mijn droom in vervulling helpt te doen gaan !
alvast hartelijke dank en tot lees of ziens
Jurgen en Inge
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.