Zwarte tonneau voor 944 S2 cabrio

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Zwarte tonneau voor 944 S2 cabrio

• Maker
    Discussie
  • Via de officiële PCM niet meer te verkrijgen dus als iemand er per toeval nog een mooie zou hebben liggen, hoor ik het graag.
    Voor zij die niet weten waar het over gaat…..

image.gif
    Dit maar dan in het zwart.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • als er nog iemand op zoek is … KLIK

944persenning.jpg

Dit lijkt me ook wel iets….

Thx!
            Dit ziet er ook ni slecht uit

Voor tonneau,s Klik

De Geet in Bilzen: zeer goede kwaliteit , heeft destijds mijn TVR gedaan:cabriodak en volledig interieur.
                T&T interior design Lier: ook vakmannen.Ooit geweest met een MG.

Mijn tonneau (wist niet dat dat ding zo noemde, weer wat geleerd 😀 ) is nog piccobello, m’n cabriokap zelf daarentegen is aan vernieuwing toe. Zie prijzen circuleren tussen 900€ en 1700€. Wat is wijs hierin en iemand ervaring met wie hierin beste prijs / kwaliteitsverhouding biedt ? Wil er desgevallend ook voor naar NL rijden, is geen straf met een P.

Den Tony stond ook op Interclassics.

12-11-201517-02-01.jpg

12-11-201517-01-40.jpg

@Harley G: groepsaankoop? en evt nog andere geïnteresseerden? want ik heb er ook eentje nodig in het zwart voor m’n roadster E-type.

Wim

Gewoon bij een autobekleder in de buurt bij jou eens vragen, want ik denk niet dat jij naar Holland wilt rijden.
                        Zwager van mij heeft er net een in Duitsland laten maken van leder voor de Speedster voor 150 euro, was wel in het zwart ook de kleur. 😉

Ik heb toen bij onze vaste bekleder voor mijn 3.2 cabrio 200 euro betaald, dus met inflatie bij op 4 jaar denk ik 250 euro nu.

Zijn 3 lappen stof die aan elkaar genaaid moeten worden en wat drukkers. 💡

Adres voor info: Tony de Bruijn bekleding Roosendaal.

Nou dan mag jij mij een adresje doorsturen, Wim!
                          Ik ben al weken aan het rondsnuffelen op het WereldWijdeWeb maar onder de 500,00 vind ik niets en ik weet niet of het allemaal wel zo betrouwbaar is.. :think:

Wim

Een nieuwe laat je maken voor 250 euro bij een bekleder. 💡

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.