Aangemaakte reacties
-
@mcklusky
Volgens mijn info is 901/06 een alu blok, magnesium blokken pas vanaf augustus 1968, start van de B-serie (LWB). Ben overigens geïnteresseerd in je blokje, stuur me even een PM met je e-mail aub.@tiefenkastenteufel
901/13 = modeljaar 1969 911 T Sportomatic, nrs. 6193001-6193297
905/13 = modeljaar 1969 Sportomatic 4-bak
Zowel motor- als v-baktype wijzen in de richting van een Sportomatic, misschien is de bak ooit gewisseld…? Hebben jullie de nr. van de v-bak al gecheckt vs. diegene die je van Porsche Import kreeg?in antwoord op: Porsche 911 magnesium longblock typ 901/06 te koopPre Purchase Inspection, kost meestal tussen de 200 en de 500 USD. Profi’s rekenen vaak ook nog verplaatsingskost. Stuur me even een PB als het over een Porsche gaat, kan in dat geval wel iemand aanbevelen.
in antwoord op: Hoe PPI laten uitvoeren?Ook met een 996 GT3 is goed te leven hoor. Veer-comfort (gebrek aan) is mischien wat meer old-school à la 964RS, maar dat heeft ook zijn charme. En de perfecte kuipjes vangen veel op.
Qua weggedrag nooit echt een probleem mee gehad. De chassis set-up moet uiteraard verzorgd zijn, en je moet natuurlijk wel een beetje je hoofd bij gas/rem/stuur houden. Want behalve ABS heb je in een 996 geen hulp.
Doenbaar en zeker leuk als daily driver, maar naar mijn gevoel komt een GT3 pas op een circuit écht tot zijn recht. Maw als je er alleen maar mee op de weg rijdt, mis je een flink stuk van de fun.
Maar als je ook maar een beetje benzine in je bloed hebt, wordt je van zo’n auto alleen maar gelukkiger, maakt niet uit of het dan een 997 of een 996 is…
in antwoord op: Re:GT3 haalbaar dagelijks gebruikKan best, maar daar gaat meestal ook nog korting af hè.
in antwoord op: Speedline Turbo 3.6 8j x 18 ET 52 Polished