Aangemaakte reacties
-
en op foto lijkt het nog altijd beter :lol:
Maar anderzijds denk ik voor 6500 euro (zonder de fuchs) dat ge niet veel meer gaat vinden :wink:
in antwoord op: Leek zoekt info betreffende 911 van 1965de wagen gehaald en weet nu dus wat het is dat ik wou bedoelen.
We spreken hier over de ‘drain slots’ uniek voor de “O” en “A” reeks. voor 911 modellen van ’64 tot ’68.Dus nogmaals mijn dank voor iedereen die me heeft willen helpen.
Nu, ik vrees wat te optimistisch te zijn geweest met mijn aankoopje. Dit is voor vakmensen. Moest iemand interesse hebben : http://link.marktplaats.nl/305091471
in antwoord op: Leek zoekt info betreffende 911 van 1965Dus die gestanste vorm zoals een kleine luchtinlaat (maar dan niet open) van pakweg 5 cm op een breedte van 5 mm bevinden zich aan de pijl. Eén links, en één rechts.
mvg,
Patrick[attachment=0:1ah085j4]in antwoord op: Leek zoekt info betreffende 911 van 1965En nogmaals mijn oprechte dank Bert.
Zeker de foto’s van de rode 66’er waren bloedmooi. Diegene ik zoek aan te schaffen is hetzelfde kleur (maar wel mét een schuifdak).Maar nu kom ik toch terug op mijn vraag. Als leek weet ik de juiste benamingen dus niet, vandaar. Maar ik zie nu die luchtinlaten zijn boven aan de venster. Mijn vraag is, de mijne heeft er zo twee (één aan elke kant) opzij van de vensters en gesloten. Dus niet bovenaan, maar echt één links en rechts. Eigenlijk is het dus geen luchtinlaat, maar zulk een vorm ingestanst als het ware.
Hier maakte de verkoper dus de meeste heisa rond als zijnde zeldzaam. Op die rode 66 van je link zie ik die ook niet.
(ik probeer die foto te posten…)Nogmaals dank voor de reactie, en hopenlijk heb je hier ook een antwoord voor. Liefst dat het écht een oplage van 1000 st betreft :-) )
mvg,
Patrickin antwoord op: Leek zoekt info betreffende 911 van 1965Thanks Bert,
Die foto’s van jou link in acht genomen doet me de moed in de schoenen zinken.
Ik denk dat deze in kwestie niet veel beter zal zijn…
Maar de rode kleur… het schuifdak… en het toch mooie interieur maakte me deels verliefd.Ik denk niet dat ik tot aankoop zou overgegaan zijn zonder dat speciale verhaal van slechts 1000 st gemaakt met die kleine (gesloten) sleufjes naast de achterraam. Ook speciaal zou zijn dat deze rode (verlichte ??) meters zou hebben ipv de groene die porsche zou hanteren normaal.
Toch is er nog enige twijfel. Vooral omdat ik de werken, en dan niet op zijn minst de laswerken, zal moeten uitbesteden.
Nu is de vraagprijs niet zo gek. Wim sprak van 5 tot 7,5 duizend euro. Wij zijn overeen gekomen dat de min van de opgegeven waarde ok was gezien er vermoedleijk toch nog surprises uit de lucht zullen vallen. Dus denk ik er niet teveel verkeerd mee kan doen. Alhoewel…Weer een slapeloze nacht tegemoet gaande dank ik ook u voor de uitleg.
mvg,
Patrickin antwoord op: Leek zoekt info betreffende 911 van 1965Ok, bedankt alvast. Dan heb ik toch een idee. Ik begrijp uiteraard dat het bij benadering is. Maar ik ga er van uit als ik hem kan aankopen onder jou minimum advies ik zeker goed zit.
Ik ga nog eens praten. Bij positief, post ik zeker foto’s.
Alvast dank,
Patrickin antwoord op: Leek zoekt info betreffende 911 van 1965VIN: 306250
year built model year type style coachbuilder begin end
0 1967 911/911S coupe Porsche 305101 308522This vehicle would have come with an engine from the following types and number ranges:
internal name common name first number last number
901/06 911 911001 911190
901/02 911S 960001 962178Dit was ook wat ik gevonden had. Dus die ‘luchtinlaten’ aan de achterraam zijn eigenlijk van geen tel.
Maar dan concreet, wat is zulks waard ? Wat mag ik daar aan geven in laten we zeggen zeker te restaureren staat en 15 jaar stilstand. Buiten het chassis aan de chauffeurskant moet ik zeggen qua koets dat hij er schappelijk uitziet. Ik vraag dus maar een prijsidee. Ik weet dat dat moeilijk zo te zeggen is, maar een leidraad zou handig zijn.
Dank alvast
in antwoord op: Leek zoekt info betreffende 911 van 1965Allereerst dank voor de reeds geboden info.
Betreffende de kitcar. Ik vind het inderdaad een ondergewaardeerd goed. Het rijdt super… ik kan er met gemak naar de zee met rijden, hem daar achterlaten en terug sjeezen. Nu, moest ik al het geld voor een echte hebben, doet ge dat nooit. Ik had absoluut geen ervaring hier met de site, maar ging er van uit dat men voor replica’s de neus op haalt. Vandaar mijn reactie.
Betreffende de Porsche 911. Ik zou hem inderdaad voor mezelf houden, maar voel me toch steeds beter als ik weet dat ik rond de marktprijs zit met de waarde.
Ik kan bv een mooie (mijns inziens) 912 kopen voor 8500 euro. Zover rijkt mijn kennis dat indien ooit financiële problemen ik die kan verkopen voor ongeveer hetzelfde geld. Ik hou van wagens maar moet ook hard voor mijn geld werken. Dus wat er in gaat moet met een goed gevoel gebeuren. Ik zou bv nooit voor een wagen omdat ik juist dat kleur mooi vind een 5.000 euro extra betalen als hij dat objectief gezien niet waard is. Maar dat is voor iedereen een persoonlijke instelling.
Nu, de chassisnummer is 306250. Ik heb ook al wat ge’google’d en kom gewoon op een 911 van 64 model 65 als ik alles juist had. Motornummer heb ik niet.Dus ik wacht jullie post af… kijk er naar uit, en maak er nog eens gebruik van jullie al te danken.
Patrick
in antwoord op: Leek zoekt info betreffende 911 van 19658 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)